Gå til innhold

Supertilbud av Dell bærbare (gjelder til 29. mars)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se her du: post-139035-1238922025_thumb.jpg

 

Der det står Pris: 8490 , DET er førpisen. Det er den som teller om du før rabatt eller ikke.

 

Ahh. Er det det som er førprisen? Ja vel, ja vel. ;) ;) Tydelig at kundebehandlerne på Dell ikke vet dette. Jeg snakket med tre stykker og de sa at jeg måtte få 7190 til å komme opp i over 7990 for å få 15 % rabatt. De mente helt klart at 7190 kr var prisen jeg måtte gå ut ifra. Ingen tvil om det.

 

Men jeg skjønner fremdeles ikke hvordan du kunne få PC-en til 5300 kr. Men PC-en var kanskje billigere i utgangspunktet (altså før rabatten på 15 %) på det tilbudet som varte til 29. mars?

 

Jeg har kansellert den første bestillingen på 7095 kr, og bestilt på nytt (uten fire års garanti) for 6111 kr. Fornøyd med det, selv om tilbudet som ble avsluttet 29. mars var enda bedre.

 

Jeg snakket med en kundebehandler på telefon og han var helt sikker på at det ikke var førprisen (8490 kr) som avgjorde om en fikk 15 % rabatt eller ikke. Jeg måtte kjøpe noe ekstra for å få 7190 til å kommer over grensa på 7990, slik at jeg kunne fra 15 %, mente han. Jeg stod på mitt, og da påstod han at det måtte være noe feil med systemet, siden jeg fikk 15 % på 7190 kr. Heldigvis ga han seg til slutt, og jeg fikk maskina til 6111 kr. ;) Men de er ikke til å stole på de kundebehandlerne, så ikke la dere lure!

Lenke til kommentar

Noen som bestilte den 29 mars som har pcen sin på vei ennå??

 

Jeg snakket med Dell ennå og hun mente (Sandra) at den ikke var bygd ennå, merkelige er at dem skal ha fri i påsken, sa hun. Men allikevel skal pcen være her på døra senest neste onsdag!

Også kommer den fra Polen.........merkelig.

 

Må bare finne rett ekstern skjerm å koble den til nå! Lurer på om ikke Samsung Syncmaster 2333 er greia ass :D

Lenke til kommentar

Ser nå ikke akkurat ut som om noen i det hele tatt har tenkt å kjappe seg, den har kommet heeeelt fram til København!!

Ikke gått derfra ennå selv om den har vært der i hele dag!

 

Jeg blir irritert! Ikke her før mandag, tidligs.

 

Men noen som vet om jeg kan spille med denne på 1920x1080?

Lenke til kommentar

Nå har det stått "din bestilling er i produksjon 4/6/2009" (altså 6. april) i en og en halv uke, og at forventet leveringsdato var 21. april. Men i dag ble det forandret. Nå står det: "din bestilling er i produksjon 4/16/2009" og at forventet leveringsdato er 13. mai. Kjenner at jeg begynner å bli temmelig sint. Så mange problemer som har har hatt med Dell så var dette det siste jeg trengte. De har opptrådt svært uprofesjonelt hele veien! :wallbash::thumbdown:

 

Forhåpentligvis så er jeg like heldig som alle dere andre her inne. At de forandrer leveringsdato, mens så viser det seg at PC-en er sendt likevel.

Endret av 1-2-3
Lenke til kommentar

Det har jo vært påske da, så det er nok det som er grunnen. Men likevel. Det er vanvittig forskjell på leveringsdato 21. april og 13. mai. Men jeg ringte til Dell og fikk beskjed om at den hadde kommet ganske langt i produksjonen, så den blir sannsynligvis sendt neste uke. Hvor lang tid tar det etter at de har sendt den da? Sånn ca?

Lenke til kommentar

Jeg fikk veska på fredag og pcen idag ;)

 

Og dem som har sagt at Dell ikke støyer lurer jeg veldig på hvor har infoen sin ifra, det skal ikke mer enn et par tre programmer oppe samtidig føre den girer opp vifta skikkelig!!

 

Jeg synes oppløsninga på 1920x1200 virker fin, MYE bedre enn 1280x800. Eneste jeg har gjort er å fjerne trial versjonen av McAfee som var pre-installert og lagt inn AVG istedet - til og med i fullversjon ;)

Lenke til kommentar
Og dem som har sagt at Dell ikke støyer lurer jeg veldig på hvor har infoen sin ifra, det skal ikke mer enn et par tre programmer oppe samtidig føre den girer opp vifta skikkelig!!

 

Har selv erfart det. Hadde som sagt denne PC-en en liten periode. Kjøpte den på Elkjøp, men byttet den inn igjen.

 

Jeg er allergisk mot viftestøy. Får helt fnatt. Blir helt sinnssyk og får selvmordstanker av det. Ja, jeg overdriver nok litt nå. Men jeg hadde i hvertfall ingen problemer med viftestøyen på Dell. Når den blir litt varm så blåser den jo litt ekstra, men jeg la ikke merke til dette før vifta roer seg igjen. Da hørte jeg at det ble stillere, men jeg syntes ikke at det var noe problem da vifta gikk som verst.

Lenke til kommentar

Det står forresten at min PC er ekspedert den 19. april. I tillegg står det: "din bestilling er nå hos transportør og en detaljert status for levering vil være tilgjengelig om kort tid." Men det har det stått i 3 dager. Det kommer ikke opp detaljert status om levering. Skal det ikke være mulig å spore denne greia?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...