Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eks som plutselig "bryr seg"..


Gjest Guest_Unhappy_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Unhappy_*
Å tillate deg selv å vise han at du enda har følelser. Vi er da alle mennesker, og det er forståelig at du enda har følelser, men om du skal gi han akkurat det han leter etter, som er selv den minste respons, vil han fortsette akkurat som før, antakeligvis uten noen lærdom.

 

Nå har jeg ikke sagt det til han direkte, selv om det ikke skal så mange hjerneceller til for å skjønner at man ikke kommer over en person på null komma niks, så det tror jeg han hadde skjønt uansett. Jeg indikerte at jeg savnet å prate med han som en venn, og jeg sa jeg hadde det bra så han ikke skal få gleden av å tro at jeg sitter og depper over han dagen lang. Han ville tydeligvis ha kontakt med meg nå, men jeg sa jeg trengte mer tid, for jeg vil prøve å beholde litt av vennskapet senere, men kanskje jeg taklet det feil ved å svare han..jeg ga han isåfall ikke altfor mye respons, men men.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Unhappy_*
du har sikkert helt rett, det er vanskelig å tyde sånne ting :p Det er vel alle årene som msn psykologen at jeg sitter med en innebygd bli-lei mekanisme når det gjelder ekser, beklager :p

 

Hehe..jeg syns det er bra med litt synspunkter fra andre jeg, for jeg er ikke så flink til å forstå meg på gutter alltid, så det er greit å høre hva andre mener;)

Lenke til kommentar

Reaksjonen hans er helt normal.

Det blir plutselig et hull der din oppmerksomhet pleide å være, og det er naturlig å savne dette.

Som nevnt er det ofte følelsene og intimiteten man savner, ikke den konkrete personen. Det går stort sett over når man har hatt snev av følelser for en ny, da får man "detatchet" de konkrete følelsene fra den ene personen, og innser at de kan knyttes til andre. :)

Lenke til kommentar
Gjest Big_bang
Drit i eksen din, det finnes ikke håp, og det vil aldri komme noe godt utav det.

Seriøst.... stort sett alle svarene dine (99.9%) er bestandig vridd til det negative.

Din løsning på alt er , drit i alt å alle.

Virker bare som om du ser alt fra kunn en side...

Å med tanke gangen din så tipper jeg at du er en enslig og bitter 30+ åring...

Kan virke slik fra alle kommentarene dine...

 

Sorry denne var litt off topic.

 

En an mulighet er at han trengte litt tid bort fra deg å savner den vennen han hadde i deg...

ikke alle menn er griser... vell... 85% av oss kankje røft regnet...

 

Viss det sårer deg å ha kontakt med han så bør du kankje si det, for det kan jo gjøre meir vondt en godt.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Unhappy_*
Eg er e militæret nå å eg har merket kor mange så "bryr" seg om dama men gir litt faen for det, di ligge me den som er villig og klar for det. slike typer forandre seg ikke. di vett di har det best me deg, men takker aldri nei til noen andre. hørres ut som ein slik type... lykke til

 

Han er en sånn gutt som sendte melding til eksen sin da vi var sammen og skrev at han savnet henne og tenkte på henne. Da jeg tok det opp med han sa han at det var som en venn, men jeg er ikke dum. Et halvt år senere rotet han med den andre eksen sin. Det skal også sies at han sov i samme seng som med da vi var bestevenner, da hadde han dame, hun ble ikke glad for å høre det for og si det sånn, skjønner jeg godt!

Så han blir vel fort lei og må ha noe nytt hele tia, en veldig flørtende person, og jeg har nok ikke vært så streng som jeg burde i forholdet med han, burde satt ned foten mer. Jaja, man lærer av sine feil.

 

Og jeg tror nok han savner meg fordi jeg plutselig ble borte, forsvant fra livet hans. For jeg har alltid vært der og nå som JEG trenger tid så er det hardt for han og ikke ha kontroll lenger. På tide at jeg tenker på mitt beste og ikke hans, når jeg savnet han og trengte han dro han bort på hyttetur med gutta og drakk seg drita, what goes around comes around..

Lenke til kommentar
Drit i eksen din, det finnes ikke håp, og det vil aldri komme noe godt utav det.

Seriøst.... stort sett alle svarene dine (99.9%) er bestandig vridd til det negative.

Din løsning på alt er , drit i alt å alle.

Virker bare som om du ser alt fra kunn en side...

Å med tanke gangen din så tipper jeg at du er en enslig og bitter 30+ åring...

Kan virke slik fra alle kommentarene dine...

 

Sorry denne var litt off topic.

 

En an mulighet er at han trengte litt tid bort fra deg å savner den vennen han hadde i deg...

ikke alle menn er griser... vell... 85% av oss kankje røft regnet...

 

Viss det sårer deg å ha kontakt med han så bør du kankje si det, for det kan jo gjøre meir vondt en godt.

 

Det han skriver er som regel det som fungerer. Svarene er kanskje brutale, slik er livet.

Du kommer ikke over eksen din hvis du fremdeles tenker på han/henne 24/7. Da trenger man faktisk andre ting å tenke på. Og så lenge denne eksen tar kontakt og plutselig "bryr" seg, da skjønner du at det er ugler i mosen.

Synes Mr.Brutal kommer med nyttige svar. Rådene funket ihvertfall for meg da den ene eksen min var utro mot meg, gjorde det slutt for så å ta kontakt og være hyggelig etter flere måneder.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Unhappy_*
Så lenge han er mer glad i seg sjøl enn deg, så funker det ikke uansett. Det er vertfall min mening. Det er mange der ute som vil sette pris på deg og elske deg for alt du er vert.

 

Alltid trudd man skal bli lykkelig av kjæresten sin, så lenge han gjør deg mer glad enn deppa.....

 

I know:) Han gjorde meg deppa, og jeg gråt pga han hver måned. Sånn skal det ikke være. Man skal vite hvor man har kjæresten sin. Han tenkte mer på seg selv, og da vi hadde pause og jeg hadde det utrolig tøft så var det allitid "tror du ikke jeg har det vanskelig", han skulle alltid ha det verre på en måte. Og jeg syns ikke synd på han for fem flate øre nå fordi han liksom blir trist fordi jeg ikke kan ha kontakt med han for øyeblikket, på tide å tenke på seg selv!

 

Vil forresten takke for alle de gode svarene, de har hjulpet meg mye. Imorgen reiser jeg til Australia og skal nyte singellivet mitt der, kanskje jeg får nye perspektiv på ting, så får vi se hvordan jeg står i forhold til evt kontakt med han når jeg kommer hjem. Tusen takk folkens=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...