Gå til innhold

Aprilfest 2009 - jim_smyth - Macro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm... vært litt slapp med å ta bilder i det siste i tillegg til at det har vært endel å gjøre :(

 

Kan ikke love en rettelse av innsatsen videre i april, men håper jeg får tid til å bruke kameraet mitt mer enn bare tilfeldig...

Endret av jim_smyth
Lenke til kommentar
10. april - Maur i skauen

 

Var ikke planlagt å ta dette bilde så det beste jeg fikk tatt uten stativ ble som følger. Allikevel nesten helt fornøyd:)

Og det skal du være. Ikke galt til å være håndholdt det her. Bildet minner meg sterkt og klart om at jeg er altfor sløv med å sjekke før jeg legger meg ned for å få en vinkel jeg har lyst på, alt for ofte er jeg full av maur når jeg reiser meg igjen... :roll: Du melder deg her på blant de som bruker utfordringen til å inspirere/friste meg til å kjøpe mellomringer!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

27. april - Mors tulipan

 

Etter godt over ei ukes fravær er jeg nå tilbake. Det som startet godt tok plutselig slutt og jeg klarte ikke å være dedikert nok til å være kreativ og å komme meg ut og ta bilder, derfor har det vært et godt hopp i bildene mine.

 

 

post-73242-1240859150_thumb.jpg

100mm :: F/2.8 :: 1/800sek :: ISO200

 

EDIT: Bomme grovt på datoen gitt :p

Endret av jim_smyth
Lenke til kommentar

Oppsummering:

 

Lærerikt, rett og slett. Også har jeg lært meg selv bedre å kjenne når det gjelder terskel for å gå ut og ta bilder. Kjenner at jeg syns det er et lite ork å komme meg ut for å forsøke å være kreativ og ta inspirerende bilder, men du verden så artig det er når du først har funnet deg et motiv! For en DEILIG FØLELSE!!! :) Det er så beroligende å kikke inn i søkeren, se at motivet ditt er ganske flott og behagelig å se på, knipse og poste. Også kommer responsen... Konstruktiv, anerkjennende og en stor hjelp for videre arbeider.

 

Takk alle sammen (spes. tomsi42) for aprilfesten denne gang, og jeg regner med å være tilbake ved en senere anledning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...