Gå til innhold

Hjelp, nytt brett - nybegynner


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er nybegynner på skateboard og trenger hjelp med å finne det rette brettet.

jeg er ca 1.72 og ca 50 kg. og trenger et generelt allround brett. hvordan strls er å anbefale til meg?

 

jeg har sett ett enjoi brett jeg syns ser bra ut, er dette bra merke i det hele tatt til nybegynnere?

Hvor mye penger børr det koste for full pakke, og hvilke sjapper er bra?

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at du skal kjøpe i butikk og ikke på nett. I så fall veit jeg ikke om noen butikker som finnes i flere byer untatt Twin Palms evt. Angående brett så er Enjoi et godt valg, men den kan også variere fra brett til brett. Om det er bra "kick" i plata. Tror vel ikke det er noen størrelse rangering på brett, så langt jeg vet hvertfall :)

 

Når det kommer til pris så tror jeg en pakke med brett, truckere og hjul burde koste rundt 1,6-1,8 tusen. Du kan også få billig merker for nybegynnere til ned mot tusenlappen tror jeg, men ville ikke anbefalt speed demons eller blind uansett hva du er :p Hadde nok selv gått for Enjoi eller Baker. Du kan jo også høre i butikken hva de har og anbefale til en som deg :)

Lenke til kommentar
Regner med at du skal kjøpe i butikk og ikke på nett. I så fall veit jeg ikke om noen butikker som finnes i flere byer untatt Twin Palms evt. Angående brett så er Enjoi et godt valg, men den kan også variere fra brett til brett. Om det er bra "kick" i plata. Tror vel ikke det er noen størrelse rangering på brett, så langt jeg vet hvertfall :)

 

Når det kommer til pris så tror jeg en pakke med brett, truckere og hjul burde koste rundt 1,6-1,8 tusen. Du kan også få billig merker for nybegynnere til ned mot tusenlappen tror jeg, men ville ikke anbefalt speed demons eller blind uansett hva du er :p Hadde nok selv gått for Enjoi eller Baker. Du kan jo også høre i butikken hva de har og anbefale til en som deg :)

 

Okey :)