Gå til innhold

Hjelp, nytt brett - nybegynner


Anbefalte innlegg

Wow! Fant mye kult her! Har et par oppfølgerspørsmål. Hvor fort blir et brett "oppbrukt"? Hørte om en som brukte ett brett per måned. :O Hva skiller et nybegynnerbrett fra et proffbrett (Hvis noe gjør det)? Hvor er det vanlig å stå i Oslo? Hva slags triks lønner det seg å begynne med? Kanskje litt off-topic? xP

 

Det kommer veldig anpå hvordan du skater og hvor god du er når det gjelder og "bruke opp" et brett.

Pro's som ollier ned trapper og railer vil bruke et brett opp mye fortere en en nybegynner. Pro's trenger nye brett ofte ettersom de sliter dem ut, men en nybegynner kanskje trenger ett nytt deck en gang i året.

Nybegynner brett er ganske eknkle brett som er ganske "basic", mens pro brett er mer specifik.

Ollie er det mest grrunnleggende trikset:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wow! Fant mye kult her! Har et par oppfølgerspørsmål. Hvor fort blir et brett "oppbrukt"? Hørte om en som brukte ett brett per måned. :O Hva skiller et nybegynnerbrett fra et proffbrett (Hvis noe gjør det)? Hvor er det vanlig å stå i Oslo? Hva slags triks lønner det seg å begynne med? Kanskje litt off-topic? xP

 

Det kommer veldig anpå hvordan du skater og hvor god du er når det gjelder og "bruke opp" et brett.

Pro's som ollier ned trapper og railer vil bruke et brett opp mye fortere en en nybegynner. Pro's trenger nye brett ofte ettersom de sliter dem ut, men en nybegynner kanskje trenger ett nytt deck en gang i året.

Nybegynner brett er ganske eknkle brett som er ganske "basic", mens pro brett er mer specifik.

Ollie er det mest grrunnleggende trikset:)

 

Okei, thanks, men kunne jeg kjøpt et slik: http://www.skatewarehouse.com/Enjoi_Panda_...ge-EIPPCMP.html , og blir ikke skating en vanvittig dyr sport etter hvert, da? Og til deg som fikk litt shipping på siden her, hvor stod det? Jeg fikk opp shipping 0, men hadde riktignok ikke skrevt inn hvor jeg bor og sånn...

Lenke til kommentar

Men det er selvfølgelig dårligere kvalitet enn ditt? Og vil det lønne seg å skaffe seg ett skikkelig jævlig brett for å sjekke om man virkelig vil fortsette å skate, sånn at det ikke er en tusenlapp ut av vinduet hvis man går lei? Jeg er veldig glad i snowboard, så... det er mye det samme right?

'EDIT: Så først nå at jeg hadde skrevet "gåtligere" O_O

Endret av Zigurd
Lenke til kommentar
Men det er selvfølgelig dårligere kvalitet enn ditt? Og vil det lønne seg å skaffe seg ett skikkelig jævlig brett for å sjekke om man virkelig vil fortsette å skate, sånn at det ikke er en tusenlapp ut av vinduet hvis man går lei? Jeg er veldig glad i snowboard, så... det er mye det samme right?

'EDIT: Så først nå at jeg hadde skrevet "gåtligere" O_O

 

Ja, det er nok litt dårligere men som nybegynner vil du ikke merke forsjell. Brettet ditt er et bra brett Det vil oste litt i begynnelsen for da må du kjøpe allt, men seinar trenger du ikke å kjøpe mer en en del her og der. Snowboard er bra (kjøre sjøl) for balansen og sånt så det er ett pluss:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...