Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger råd, utro kjæreste


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud mann, du sløser tida di i et forhold som ikke er verdt en dritt!

Er hun sååå jævlig viktig for deg at det er greit hun har seg med andre menn? Og du lar henne gjøre det?

 

Du stilte henne et ultimatum ja, var det ikke det hun ga når hun sa hun ikke skulle ta kontakt med han igjen, og heller jobbe med forholdet?

 

Ho leker med deg, sannsynligvis utnytter deg for noe også, og du er så naiv at du lar henne gjøre det. Skjønner du ikke hva folk her sier? Kom deg utav det dritforholdet deres, hun er ikke den eneste jenta i verden! Blir du så fortjener du bare det dårlige forholdet som du blir lurt i hver dag som går.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt 25 år

Jeg inviterte hun bort til leiligheten igår, vi hadde snakket mye på foran og jeg ville egentlig bare se hun. Vi hadde en veldig fin dag sammen, prøvde å bare glemme alt. Men da vi skulle legge oss klarte jeg ikke å bli kvitt tanken på det hun hadde gjort.

 

Jeg stod opp ekstra tidlig, og sjekket mobilen hennes. Fant ut at hun fortsatt hadde kontakt med fyren, selv om det var en uskyldig melding. Jeg konfronterte dette med hun, og hun innrømmet det. Hun hadde også snakket med han på telefonen.

 

Jeg skjønte at hun klarer aldri å helt kvitte seg med han, og vi avsluttet forholdet. Hun sa selv at hun bare ødela alt for meg, at hun ikke var god for meg... Kanskje hun har rett, men det gjør fortsatt veldig vondt.

 

Vi ble enig om å fortsatt være venner, for hun er ikke bare en kjæreste for meg. Hva som skjer videre når vet jeg ikke, men jeg får bare ta ting som det kommer..

 

Takk for tilbakemeldingene jeg har fått, hjalp meg å bestemme hva jeg skulle gjøre.

Lenke til kommentar

Det vennskapet kommer nok desverre ikke til å vare veldig lenge.

Mitt råd er at du bare kutter kontakten, og jobber med å komme deg videre så fort som mulig. Å holde kontakten med henne vil bare forværre prosessen, og ikke minst skape masse unødvendig sjalusi når du ser henne med andre menn.

 

MEN når du kutter kontakten, kommer nok hun til å ville øke kontakten. Så vær sterk, og ikke fall for fristelsen og tro at hun har endret seg når hun kommer og vil ha deg tilbake.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Er det noen som har gjort noe lignende? Tilgitt kjæresten etter et sidesprang?

 

Jepp. Gjør aldri den tabba igjen... aldri.

 

Ikke bare var forholdet ødelagt ettersom det var umulig for meg å stole på henne igjen, men hespetreet presterte å gjøre mesterstykket ikke bare èn, men flere ganger til uten at jeg fikk greie på det. (Kom fram i ettertid)

 

Jeg kan forstå noen som har vært sammen i lang tid, har barn sammen og det ene med det andre er i stand til å gi hverandre en sjangse til, men så unge som dere er så har jeg kun ett eneste råd til deg: Bli kvitt dama. ASAP. Hold avstand en god stund også, ettersom å fortsatt se henne kanskje ikke er så lurt for din egen del. Veit det gjør vondt, og savnet er der, men tro meg når jeg sier; det går over.

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Hei!

 

Jeg har egentlig ikke noe svar på problemet ditt, for sitter med det samme selv..jeg fant ut for ett par dager siden at samboeren min har møtt tilfeldige jenter på nettet, som han har hatt sex med, så bare kommet hjem til meg og latet som ingenting! Fant det tilfeldigvis ut da jeg skulle låne pcen hans her om dagen! Hadde lyst til å drepe han der og da, men klarte heldigvis å holde meg fra det!

 

Men jeg har også det at, vi leier hus sammen, vi har lån sammen, og jeg er tilogmed gravid:/ om det blir slutt, sitter både jeg og han uten bosted(ingen av oss har kontakt med familie) og mye gjeld som havner på meg, i og med at jeg var så dum og satt lånet på meg en gang i tiden!

 

Vet dette kanskje ikke hjelper så mye, men er godt å få det ut fordet, for min del hvertfall! Håper du finner ut av ting med henne, følg hjertet ditt, men hør også på hjernen.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har egentlig ikke noe svar på problemet ditt, for sitter med det samme selv..jeg fant ut for ett par dager siden at samboeren min har møtt tilfeldige jenter på nettet, som han har hatt sex med, så bare kommet hjem til meg og latet som ingenting! Fant det tilfeldigvis ut da jeg skulle låne pcen hans her om dagen! Hadde lyst til å drepe han der og da, men klarte heldigvis å holde meg fra det!

 

Men jeg har også det at, vi leier hus sammen, vi har lån sammen, og jeg er tilogmed gravid:/ om det blir slutt, sitter både jeg og han uten bosted(ingen av oss har kontakt med familie) og mye gjeld som havner på meg, i og med at jeg var så dum og satt lånet på meg en gang i tiden!

 

Vet dette kanskje ikke hjelper så mye, men er godt å få det ut fordet, for min del hvertfall! Håper du finner ut av ting med henne, følg hjertet ditt, men hør også på hjernen.

Synes du heller skulle laget en egen tråd, enn å svare på en annen fra 2009.

Lenke til kommentar

 

 

Vi ble enig om å fortsatt være venner, for hun er ikke bare en kjæreste for meg. Hva som skjer videre når vet jeg ikke, men jeg får bare ta ting som det kommer..

Been there!

Det går jo på sett og vis det å bli enig om å være venner - bestevenner også for den del. Problemet er bare at når hun finne seg en ny type, som helt sikkert blir han kollegaen som hun har holdt på med bak ryggen din, så vil dette brått ende. Du sitter igjen som taperen mens den nye typen får mer og mer kontroll over henne. Nå står du plutselig i et scenario der nytypen skal kontrollere at hun ikke har kontakt med deg og du liksom ikke får lov å prate med et menneske du kjenner så mye bedre enn hvilken som helst ny tilfeldig type.

 

Ekstra vanskelig er det når der er følelser for henne enda og du kanskje drikker alkohol. Hvor lett tror du det er å lavære å flørte per sms etc? Du vil ikke få noe flørt tilbake og blir bare skuffa.

Slik gikk det i mitt tilfelle.. aldri mer noe venneopplegg igjen. Går jeg så går jeg. Forstår du ser på henne som en god venn, men dere vil nok aldri bli bare vanlige venner igjen. Jeg tar meg selv i å enda savne eksen veldig til tider. Ikke nødvendigvis kjærestetingene, men det å prate, finne på ting.. bare være der hun er. Dog nye tider og nye muligheter har dukket opp.

 

Er vel nå først etter at ting har lagt seg at jeg innser hvor mange jenter det finnes der ute. Det er jo kun megselv det står på. Nå er jeg i ferd med å gå inn i et forhold med en fantastisk jente. Så muligheter for fremtiden er der. Det tar bare litt smerte og tid.

Lenke til kommentar

Nå skal jeg ikke si at en gang utro alltid utro. Men i dette tilvfellet har det ikke bare vært en gang hun har kommet unna med det. Du har to valg som ingen andre kan ta utenom deg selv:

 

- Leve i et forhold der du aldri vil være helt sikker på om hun vil gjøre det igjen. og alltid leve med en uvitenhet og redsel.

 

eller

 

- Gjøre det slutt.

 

Som sagt er det ingen andre som kan ta dette valget for deg. Personlig, hadde min kjæreste vært utro en gang, greit... det kan kanskje jobbes med.. men gjentatte ganger viser dette bare hvor lite respekt hun har for deg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...