Gå til innhold

Feilmelding når jeg logger inn med min psn bruker


TheFreak

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg hadde en bruker fra før av, men var ikke helt fornøyd med nick valg så lagde en ny en. Men, når jeg prøver å logge inn får jeg opp en melding der det står følgende: "You cannot sign in using another user's sign-in ID (e-mail address)." Noen som har en løsning?

 

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg hadde en bruker fra før av, men var ikke helt fornøyd med nick valg så lagde en ny en. Men, når jeg prøver å logge inn får jeg opp en melding der det står følgende: "You cannot sign in using another user's sign-in ID (e-mail address)." Noen som har en løsning?

 

Takker på forhånd!

 

Har egentlig ikke peiling, men utifra det du skriver, så ser det ut som at du ikke kan bruke den samme e-mail adressen (sign-in ID) som du hadde på det forrige "nick`et".

 

Med andre ord så trenger du også en ny e-mail adresse å registrere sammen med ditt nye "nick"?

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg hadde en bruker fra før av, men var ikke helt fornøyd med nick valg så lagde en ny en. Men, når jeg prøver å logge inn får jeg opp en melding der det står følgende: "You cannot sign in using another user's sign-in ID (e-mail address)." Noen som har en løsning?

 

Takker på forhånd!

 

Har egentlig ikke peiling, men utifra det du skriver, så ser det ut som at du ikke kan bruke den samme e-mail adressen (sign-in ID) som du hadde på det forrige "nick`et".

 

Med andre ord så trenger du også en ny e-mail adresse å registrere sammen med ditt nye "nick"?

 

Akkurat det samme skjedde med en kamerat av meg. Han lagde først en bruker på sin faste e-mail adresse. Men da han ville bytte nick fant han ut at han ikke bare måtte lage ny bruker, men også bruke en ny e-mail adresse. Altså; kun 1 bruker per e-mail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...