stigzy Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hei! Jeg ser at hvis en kjøper wow gamingcard for 60 dager på elkjøp eller andre plasser så koster det 249kr, men hvis jeg bestiller på play.com så koster det 170kr. Så da lurer jeg på om det fungerer her? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Siden du har visa og kan handle på play så kan du jo kjøpe på wow-europe da vil det bli billigere. Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Siden du har visa og kan handle på play så kan du jo kjøpe på wow-europe da vil det bli billigere. Ut fra det jeg ser så koster det mer på wow-europe.com store:-P Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 hmm rart.. har altid vært billigere og handle gametime med visa før en å kjøpe gamecard.. Lenke til kommentar
erlend89 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Siden du har visa og kan handle på play så kan du jo kjøpe på wow-europe da vil det bli billigere. Ut fra det jeg ser så koster det mer på wow-europe.com store:-P Virker som om du vil bare kjøpe gamecard? koffor ikkje bare sette opp til automatisk trekk kvar mnd? koster vell rundt 120-140 kr viss ikkje eg husker heilt feil. trenger da ikkje gamecard. det er bare dyrt og stressende. setter du opp automatisk betaling så kan du begynne og spele med ein gang du har betalt:) Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Siden du har visa og kan handle på play så kan du jo kjøpe på wow-europe da vil det bli billigere. Ut fra det jeg ser så koster det mer på wow-europe.com store:-P Virker som om du vil bare kjøpe gamecard? koffor ikkje bare sette opp til automatisk trekk kvar mnd? koster vell rundt 120-140 kr viss ikkje eg husker heilt feil. trenger da ikkje gamecard. det er bare dyrt og stressende. setter du opp automatisk betaling så kan du begynne og spele med ein gang du har betalt:) Hvis det koster 120-140 kr hver måned med avtalebetaling, så svarer det seg å kjøpe gamingcard til 170 kr for 2 måneder. Blir en del penger spart over tid:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 4kr dagen, hørte jeg en venn snakke om idag. Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 4kr dagen, hørte jeg en venn snakke om idag. For det jeg har kjøpt, så er det 2,8 kr dagen:-P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Godt mulig. Jeg hverken spiller eller kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå