Gå til innhold

Den store, eneste (?) Longboard-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er ingen steder å fylle in adressen!!!

Når jeg trykker meg inn på PayPal kommer det opp en liste med billing information og blant disse er billing address. Jeg ser ikke helt problemet :hmm:

billing address er vanligvis stedet REGNINGEN skal sendes, og ikke pakken

Såvidt jeg husker er det en side der for regningen og en for sendingen. Tror du kan fylle ut mer straks du trykker neste etter å ha fylt ut den første siden :roll:

Lenke til kommentar
Endte tilslutt med at jeg måtte lage en bruker, men nå er det alså bestilt:D Er det noen som vet hvor lang tid det tar å få pakken?

 

Vanskelig å si eksakt, kan ta alt fra 6 dager til tre uker, avhengig hvor heldig du er med sending i forhold til arbeidsdager, posten, helger, helligdager, tollkontroll osv. :p

Lenke til kommentar
Takk for raskt svar.. det er kanskje litt sent å spørre om; men er dere fornøyd? Hva bruker dere det til?

Jeg er veldig fornøyd med brettet, ja. Alt funker bra, men selve plata virka litt ubehandla. Den ble raskt veldig bra etter et par strøk med klarlakk :) (siden brettet er helt designløst kan man jo også slippe løs sine kreative egenskaper :p) Bruker brettet mest for å ha det gøy på nærmeste sykkelvei, bomber noen hills og øver litt dancing, selv om jeg ennå er relativt nybegynner. Har ikke brukt det til transport enda, er litt mye trafikk og sånn i Oslo, men det kommer vel etter hvert som jeg blir bedre :p

Lenke til kommentar
Jo lavere tall, jo mykere hjul. Det "vanlige" er rundt 75a-83a. Jeg ville anbefalt 81a, for de er myke nok, men vil ikke slites ut like fort som 70a. Dessuten har du gode muligheter til å lære deg å slide med 81a.

 

Er det lettere å slaide med harde hjul? jeg lånte brettet til en venn, og klarte å sladde på 4 forsøk.. vet ikke hvordan hjul han har..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei. Jeg tenkte meg et nogenlunde billig brett til å cruise (i byen og evt. ned fjellveier) og komme meg fra A til B på, anbefalinger om type og nettbutikk? Jeg er 188cm og rundt 80kg, er det en viss lengde på brettet jeg bør være på utkikk etter?

 

Hva betyr...

Vanguard,

Ceviche,

Pintail,

Dervish og

Dancer?

 

PS. Helst et brett som ikke må byttes ut etter ett års bruk.

Lenke til kommentar
Hva betyr...

Det er navnet på brettene til Loaded.

For billige brett kan du se på utvalget til Sector 9, Earthwing og Landyachtz, som noen eksempler. Den sida er fin å bestille fra.

Lengde må du vurdere selv. Jeg anbefaler å sjekke ut noen videoer på Youtube og se hva du syns passer best. Selv trives jeg både med 33" og 42", men til hvert sitt bruk.

Ok, men det skal sies at det ikke manglet på valgmuligheter og variasjoner når man først så på et brett :p Noen anbefalinger? Hvor mye må jeg sette meg inn i det messom?

Lenke til kommentar

Sjekk ut Abuse Boards folkens! Er en kompis av meg, og kompisen hans igjen som driver og mekker boards. Sinnsykt fete, imo. Har bestilt et, men de har visst full venteliste så jeg får ikke noe brett før ut på høsten. Sjekk dem ut!

 

 

Btw, brettene koster 2000 m/hjul, brett alene koster 7-800 elns

Endret av Karlson
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...