Gå til innhold

GTA IV PC - et eksperiment


Anbefalte innlegg

Et eksperiment jeg skulle ønske dere kunne prøve:

 

Kjør en runde med 13-15 benchmarks inni spillet, ikke lukk spillet mellom hvert benchmark. Bruk de høyeste innstillingene dere kan, ikke tenk på at det skal være spillbart. Husk at texture filtering-instillingen går opp til highest, mens de fleste andre bare går til very high. Dvs. sett opp alt til så høyt som mulig uten å bruke -norestrictions eller noen andre kommandolinjesvitsjer.

 

Husk, det er veldig viktig at alle benchmarkene kjøres i en spillsession. Dvs. at de ikke kan kjøres fra kommandolinjen da spillet avslutter etter én runde.

 

Post også CPU, GPU, GPU driver og OS.

 

Her er mine resultater:

 

i7 [email protected] GHz, GTX 285, GeForce 182.46 beta, XP32SP3

 

run 01 49.50

run 02 48.17

run 03 47.05

run 04 44.71

run 05 43.97

run 06 43.68

run 07 43.39

run 08 43.60

run 09 43.45

run 10 41.99

run 11 40.99

run 12 40.02

run 13 39.55

 

Som dere kan se er trenden distinkt negativ bortsett fra 8 og 9 der den øker fra 7, men 10 er igjen dårligere enn 7.

 

Hvis jeg starter å spille etter alle rundene oppfører spillet seg som om -noprecache er skrudd på. Dvs. at ting forsvinner når jeg snur kameraet vekk fra dem: jeg kjørte ned til parken, parkerte bilen i skyggen under et tre, roterte kameraet vekk fra treet og plutselig forsvant skyggen jeg satt i, jeg roterte tilbake og etter en liten stund kom treet (og skyggen) tilbake. Spillet er også veldig hakkete på dette stadiet. Rundt første benchmarkrunde er spillet veldig jevnt og yter flott.

Endret av Bludd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...