Gå til innhold

Dinga lvl 80!

Anbefalte innlegg

Annonse

Går det an som caster dps å løpe rundt uten gear? Jepp!

Er det bra? Not at all...samme med PvP gear i PvE.

Nå har jo faktisk PvP-gearet mye bedre stats en det meste pre-raid og Naxx10-gear, så ser ikke helt hvorfor det ikke skulle fungere. Bare plukke opp de PvP-delene som har +hit ( ja noen har det ) og gjerne en hit-trinket eller lignende så er man good to go.

Lenke til kommentar
Joda, det er bedre enn ikke noe gear, jeg ville bare få frem poenget med at det ikke på langt nær er like bra som PvE gear. PvE blues er jo bedre enn mange/de fleste PvP epics, hvertfall for mange klasser.

Med mindre du er en tank så er PvP-gearet bedre en 95% av alt pve-blues

Vet nå ikke helt når det gjelder dette utsagnet. Jeg var i en Heroic med min DK, hadde vel 1 eller 2 epics, resten blått og 2 grønne items. Dette var rent pve gear og jeg gjorde rundt 2300 dps. Var en fury warrior med som nesten bare hadde epics og resten blått gear, men mye av gearet hans var pvp og han lå på rundt 1300 dps.

Dere ser vel poenget her, la dere ikke lure av fargen på itemene. Pvp gear er lagd for pvp(selfølgelig med noen unntak).

Lenke til kommentar
Joda, det er bedre enn ikke noe gear, jeg ville bare få frem poenget med at det ikke på langt nær er like bra som PvE gear. PvE blues er jo bedre enn mange/de fleste PvP epics, hvertfall for mange klasser.

Med mindre du er en tank så er PvP-gearet bedre en 95% av alt pve-blues

Vet nå ikke helt når det gjelder dette utsagnet. Jeg var i en Heroic med min DK, hadde vel 1 eller 2 epics, resten blått og 2 grønne items. Dette var rent pve gear og jeg gjorde rundt 2300 dps. Var en fury warrior med som nesten bare hadde epics og resten blått gear, men mye av gearet hans var pvp og han lå på rundt 1300 dps.

Dere ser vel poenget her, la dere ikke lure av fargen på itemene. Pvp gear er lagd for pvp(selfølgelig med noen unntak).

Du skjønner vel selv at dette var et meget dårlig eksempel. Akkuratt som nagina sier, selv skilled folk med grønt/blue gear kan gjøre langt mer skade enn "noobs" i epics. Så du må ikke se på enkelttilfeller som det. Har selv opplevd tanks i supert gear som knapt kan holde aggro på trash.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...