Colinex Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg dinga lvl 80 for to tre dager sia, men hva skal jeg gjøre nå? Og hvordan skal jeg skaffe de beste epicene? Selv om jeg går de fleste Hc's så får jeg ikke fult med heroics. Siter Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Hørt at heroics og raids er bra for gear, også er det sikkert noen crafted epics du kan skaffe deg...eller pvp men really fuck arena atm. Siter Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Du kan garantert få en Epic item fra reputation, og så har vi crafted epics. Etter dette kommer det som kan droppe i Heroics + badge items. Vil du ha flere eller bedre epics så må du raide. Siter Lenke til kommentar
Colinex Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Tror dere at det går an å bruke pvp gear i Heroics og kanskje raids? Og hvor kan jeg skaffe bra reputation gear tror dere? Siter Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Klart det går, men det er jo langt ifra optimalt med pvp gear, og hvor du kan skaffe deg best mulig reputation-gear avhenger av klassen/speccet ditt. Siter Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 PvP gear kan ikke brukes i raids. Det mangler viktige stats som hit rating, og det har mindre spell power/attack power enn PvE gearet. Om du vil raide noe bør du skaffe deg ordentlig gear til dette, og det er PvE gear. Dette er ikke ment som offensiv kritikk, men PvP gear brukes til PvP, PvE gear til PvE. Siter Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Tror dere at det går an å bruke pvp gear i Heroics og kanskje raids? Æsj. Du hadde ikke fått no spot til min naxx10 PuG med PvP gear for å det slik. Siter Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Går det ann å bruke PvP-utstyr i PvE? Jepp. Er det bra? Nei. Folk liker det ikke, og du vil få et dårligere resultat. Siter Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Går det an som caster dps å løpe rundt uten gear? Jepp! Er det bra? Not at all...samme med PvP gear i PvE. Siter Lenke til kommentar
Colinex Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Sånt gear du får kjøpt med emblem of heroism osv kan det være no bra? Siter Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Hvis det er PvE-gear det er snakk om, ja. I noen tilfeller. Anbefaler deg at du sjekker ut "pre-raid"-lister over utstyr du kan skaffe deg. Vet ikke hvilken klasse du er, men Wowhead har noen slike lister på forumene sine. Siter Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Går det an som caster dps å løpe rundt uten gear? Jepp!Er det bra? Not at all...samme med PvP gear i PvE. Ja jøss, HELT det samme... Som en start kan det fungere helt greit med PvP gear om det er det du har, det er ikke optimalt i det heletatt men du klarer fortsatt å gjøre noe DPS. Siter Lenke til kommentar
Colinex Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jeg er dk og har ikke noe pvp gear bare en epic leg og det meste er blått og to tre items i grønt. Tror dere at hvis jeg hadde skaffa meg noen av disse som er her at jeg kanskje kunne fått en plass i Naxx 10 ? Endret 25. mars 2009 av Colinex Siter Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Går det an som caster dps å løpe rundt uten gear? Jepp!Er det bra? Not at all...samme med PvP gear i PvE. Nå har jo faktisk PvP-gearet mye bedre stats en det meste pre-raid og Naxx10-gear, så ser ikke helt hvorfor det ikke skulle fungere. Bare plukke opp de PvP-delene som har +hit ( ja noen har det ) og gjerne en hit-trinket eller lignende så er man good to go. Siter Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Joda, det er bedre enn ikke noe gear, jeg ville bare få frem poenget med at det ikke på langt nær er like bra som PvE gear. PvE blues er jo bedre enn mange/de fleste PvP epics, hvertfall for mange klasser. Siter Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Joda, det er bedre enn ikke noe gear, jeg ville bare få frem poenget med at det ikke på langt nær er like bra som PvE gear. PvE blues er jo bedre enn mange/de fleste PvP epics, hvertfall for mange klasser. Med mindre du er en tank så er PvP-gearet bedre en 95% av alt pve-blues Siter Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Joda, det er bedre enn ikke noe gear, jeg ville bare få frem poenget med at det ikke på langt nær er like bra som PvE gear. PvE blues er jo bedre enn mange/de fleste PvP epics, hvertfall for mange klasser. Med mindre du er en tank så er PvP-gearet bedre en 95% av alt pve-blues Vet nå ikke helt når det gjelder dette utsagnet. Jeg var i en Heroic med min DK, hadde vel 1 eller 2 epics, resten blått og 2 grønne items. Dette var rent pve gear og jeg gjorde rundt 2300 dps. Var en fury warrior med som nesten bare hadde epics og resten blått gear, men mye av gearet hans var pvp og han lå på rundt 1300 dps. Dere ser vel poenget her, la dere ikke lure av fargen på itemene. Pvp gear er lagd for pvp(selfølgelig med noen unntak). Siter Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Fyrn var kanskje skilled, mens andre var noob? Siter Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Joda, det er bedre enn ikke noe gear, jeg ville bare få frem poenget med at det ikke på langt nær er like bra som PvE gear. PvE blues er jo bedre enn mange/de fleste PvP epics, hvertfall for mange klasser. Med mindre du er en tank så er PvP-gearet bedre en 95% av alt pve-blues Vet nå ikke helt når det gjelder dette utsagnet. Jeg var i en Heroic med min DK, hadde vel 1 eller 2 epics, resten blått og 2 grønne items. Dette var rent pve gear og jeg gjorde rundt 2300 dps. Var en fury warrior med som nesten bare hadde epics og resten blått gear, men mye av gearet hans var pvp og han lå på rundt 1300 dps. Dere ser vel poenget her, la dere ikke lure av fargen på itemene. Pvp gear er lagd for pvp(selfølgelig med noen unntak). Du skjønner vel selv at dette var et meget dårlig eksempel. Akkuratt som nagina sier, selv skilled folk med grønt/blue gear kan gjøre langt mer skade enn "noobs" i epics. Så du må ikke se på enkelttilfeller som det. Har selv opplevd tanks i supert gear som knapt kan holde aggro på trash. Endret 25. mars 2009 av Christeven Siter Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Eneste som har noe å si er stats på gearet, Har da virkelig null å si om en i PvP-gear gjør mindre skade en, en person i blått. Er ikke pluttselig noe magisk over PvE-gearet som gjør det bedre når statsa i bunn og grunn er dårligere. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.