Bruker-146784 Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Hei! I går (Søndag) bestillte jeg Grand Theft Auto IV (GTA IV) fra gamezone.no. Så jeg hadde bare noen spørsmål angående spillet: 1.Jeg har sett at det går an å ha sex i spillet. Men hvordan gjør man det? 2.Hvordan får man tak i båter i spillet? 3.Hvordan finner man egentlig strippeklubber, bownling haller osv? Det kommer nok flere spørsmål
Hrodebert Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 (endret) Om ønskelig kan Niko motta seksuelle tjenester fra prostituerte. Dette foregår enkelt og greit ved å kjøre opp til en prostituert og bruke hornet i bilen til å få vedkommende sin oppmerksomhet, derifra velger man tjeneste og resten går av seg selv. Båter får man tilgang til ved haven. Bare å forsyne seg. Bowlinghaller og strippeklubber finner man på kartet. Disse har forskjellige ikoner. Man kan bruke GPS'n i bilen og enkelt finne frem. Endret 23. mars 2009 av roberteh
Bruker-146784 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Skrevet 24. mars 2009 Om ønskelig kan Niko motta seksuelle tjenester fra prostituerte. Dette foregår enkelt og greit ved å kjøre opp til en prostituert og bruke hornet i bilen til å få vedkommende sin oppmerksomhet, derifra velger man tjeneste og resten går av seg selv. Båter får man tilgang til ved haven. Bare å forsyne seg. Bowlinghaller og strippeklubber finner man på kartet. Disse har forskjellige ikoner. Man kan bruke GPS'n i bilen og enkelt finne frem. Tusen takk og med riktig fin og gost leselig informasjon
Hrodebert Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Bare hyggelig. Kos deg med spillet og ikke glem og oppdatere til 1.0.3.0 etter installasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå