Gå til innhold

skuffende ps3


Roug

Anbefalte innlegg

det kommer ikke fallout 3 utvidelse til ps3 ikke gta utvidelse og IKKE alan wake til ps3, det er skikkelig skuffende at noe av det jeg gledet meg mest til ikke kommer til ps3, de

 

Sony har tapt seg skikkelig siden jeg kjøpte ps3 i jan 2007, killzone 2 er ett pluss men det er vel det hele, vurderer å selge min ps3 å gå til anskaffelse av xbox360 siden det virker som om det er den spillutviklere satser på.

 

 

 

(Det kommer sikkert ikke til å skje at jeg selger ps3min, men det er utrolig kjedelig at de kansellerer ting folk har gledet seg til, spesielt siden jeg nesten ikke spiller pc mere der alt sammen kommer ut)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ikke det rette tidspunkt å "vrake" PS3-en din. Med titler som Uncharted 2, Heavy Rain, God of War 3, Gran Turismo 5, InFamous og MAG er vel gode grunner til å ha PS3? Slik som det er nå, hørest det i hvert fall ut som om de blir gode spill...

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Ikke bare GTA og Fallout. 360 fikk også nettopp 2 eksklusive Tomb Raider episoder som begge var veldig bra. Særlig den siste.

 

Kjøp deg en 360 også eller selg din PS3, helt klart. Min PS3 blir nesten ikke brukt men så spiller jeg nesten bare racing spill. PS3 suger jo totalt i denne sjangeren i forhold til 360.

Lenke til kommentar
det kommer ikke fallout 3 utvidelse til ps3 ikke gta utvidelse og IKKE alan wake til ps3, det er skikkelig skuffende at noe av det jeg gledet meg mest til ikke kommer til ps3, de

 

Sony har tapt seg skikkelig siden jeg kjøpte ps3 i jan 2007, killzone 2 er ett pluss men det er vel det hele, vurderer å selge min ps3 å gå til anskaffelse av xbox360 siden det virker som om det er den spillutviklere satser på.

 

 

 

(Det kommer sikkert ikke til å skje at jeg selger ps3min, men det er utrolig kjedelig at de kansellerer ting folk har gledet seg til, spesielt siden jeg nesten ikke spiller pc mere der alt sammen kommer ut)

 

Hei eg har Xbox 360, men eg meiner at å vrake PS3 din no blir litt dumt for det er jo først no det kommer noken bra spill til den.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vi kan anbefale å lese om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt.

 

Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker p_report.gif-knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen.

 

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar
Hva skal man med utvidelsespakker når det kommer nye gode spill til PS3, som ikke 360 har. Lost and Damned er bra, men er ikke verdt å bytte ut PS3en mot en 360. Jeg har begge, men akkurat nå er 360 kun til RPG.

 

Så en GTA/Tomb Raider/Fallout fan skal f.eks bare si, "hvem bryr seg om nye episoder av de når jeg kan kjøpe et helt annet urelatert spill kun på PS3". ?

 

Litt av en logikk det opereres med her.

Lenke til kommentar
Jeg vill heller spille for eks både GTA IV og God of War 3. Ikke GTA IV og Lost and Damned. Jeg regnet jo med at folk skjønte at det var min subjektive mening, men ser ikke slik ut :/

 

Men nå spør ikke trådstarter om hvilke spill du gleder deg til. Han snakker om DLC og mangelen av disse på PS3. Men er vel ikke annet å forvente her at folk ikke klarer å se nøytralt på noen ting.

 

 

Nei hvem vet MagnarP. Hva var psn id'en din igjen? Mistet den forrige gang jeg fikk den.

 

Samme som min gamertag. Som du heller ikke finner her.

Lenke til kommentar

har sjekket litt sider der står det faktisk at alan wake var planlagt til ps3, har ikke kilder og kan ikke leite da jeg sitter på jobb, jeg kommer til å beholde den uansett nå, vet det kommer en del gode spill, men jeg er veldig sær når det gjelder spill så jeg liker ikke alle slags typer, men fant ut at man kan kjøpe syndicate wars til ps3 så kommer nok til å more meg med det en stund:)

 

har vudert om jeg skal kjøpe xbox360 i tillegg men gidder ikke å bruke så mye penger på det, og kommer ikke til å spille så ekstremt mye i framtiden så det er en dårlig investering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...