Gå til innhold

[Løst]ny telefon HTC diamond 2 eller omnia HD


Anbefalte innlegg

jeg lurer da på de 2 nykomlingene som kommer etterhvert, og om hvilken jeg bør kjøpe? jeg vet dette kan være litt tidlig men jeg vil no bare høre om det er noen som har noe meninger der ute i verden :D

 

lurer også litt på hvordan s60 er i forhold til windows mobile ?

 

 

takker for svar :D

 

edit: leif

Endret av MrTorvund
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OmniaHD!

 

Bedre kamera, bedre videokamera, bedre grensesnitt, bedre tilkoblingsmuligheter, bedre skjerm, men sannsynligvis verre pris :p

 

HTC's WM-mobiler har et såkalt skall som gjør telefonen enkel å bruke med fingeren. Dette gir deg tilgang til de aller fleste funksjoner i et grensesnitt som HTC har designet. Dukker du under dette finner du et knotete operativsystem med dårlig støtte for fingertouch.

 

S60 v5 har foreløpig et mindre programutvalg enn WM, men er laget fra bånn med tanke på brukervennlighet med fingertouch og gode multimediaopplevelser.

Lenke til kommentar
Nokia Maps får du ikke brukt på annet enn Nokia-mobiler, desverre.

 

Hva som følger med vet jeg ikke, men du finner gode betalbare alternativer fra blant annet TomTom, Garmin og Google Maps.

 

 

ja det er vell logisk når det heter NOKIAmaps :p men d kommer nok mer informasjon etterhvert og forhåpentligvis klarer amobil å få tak i en til en test etterhvert :D

Lenke til kommentar
HTC's WM-mobiler har et såkalt skall som gjør telefonen enkel å bruke med fingeren. Dette gir deg tilgang til de aller fleste funksjoner i et grensesnitt som HTC har designet. Dukker du under dette finner du et knotete operativsystem med dårlig støtte for fingertouch.

Så lenge man har litt størrelse på skjermen så er ikke WM så lite fingervennlig som mange skal ha det til. Dessuten kommer WM 6.5 til Diamond 2 som er mer optimalisert for fingerbruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...