Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Amentio?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker Amentio hvis jeg bare skal ha en eller to varer. De gangene jag har bestillt mye forskjellig har det tatt ca en uke fra jeg mottok den første pakken til jeg mottok den siste. Du får så godt som alle produktene i hver sin pakke. De er billige, men hvis du skal bestille mye anbefaler jeg deg å benytte netshop eller komplett, da får du ihvertfall alt i en sending.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt fra amentio to ganger, og ikke hatt nevneverdige problemer. En gang var de veldig trege på levering, da ringte jeg dem, de sa unnskyld og fikk ordnet det veldig raskt. Jeg er dog klar over at det er veldig mange som har hatt problemer med dem, så det kan hende jeg har hatt flaks. bestiller mer fra multicom og komplett, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Bortsett fra at det kan ta tid å få levert varer fra Amentio så har jeg ikke hatt andre problemer med de. Alt av reklamasjon og retur har gått greit, men det kan være ekstremt irriterende å må vente en uke eller to på at varer skal ankomme siden de har minimalt med varer på lokalt lager. Alt bestilles opp direkte fra leverandører og blir sendt direkte til deg. Unntaket er når det er flere småvarer i bestillingen hvor de får varene sendt til seg for å pakke dem før de blir sendt til deg. Dvs at leveringstid går opp, spesielt om leverandør er treg. Men best på pris. Hadde ikke noen problemer med HP laptop fra den kanten i alle fall.

Endret av ShadowMaster
Lenke til kommentar

har bestilt endel ting derfra og eneste som tok over 5-6arbeidsdager var noe ram til server som jeg fikk beskjed på forhånd ville ta noen uker siden ikke en standardvare.

 

men har et DOA hovedkort som jeg sendte til de som de mottok onsdag uten at jeg har hørt noe enda, men ikke gått lange tide enda.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Bestilte en masse deler til ny Pc for selvbygg hos Amentio. Totalt kom det vel tre pakker fra Amentio. Alt var inne på "lager" og det hele ble sendt svært så kjapt. En pakke kom med posten, men en var DHL og den siste tror jeg kom med schenker. Ingen verdens ting å klage på og alt levert til Nord-Norge i løpet av 5-6 dager. Posten var den tregeste faktoren. God pris var det også.

Lenke til kommentar

Har handlet mange ganger hos Amentio, både store og små bestillinger.

Eneste jeg har å utsette er som noen har nevnt at hvis du har en stor bestilling

så vil du motta ørten forskjellige sendinger, ofte med forskjellige transport firma.

Kan være litt stress. Men har aldri tatt noe ekstra lang tid å bestille hos dem kontra å

bestille hos noen andre. Har hatt 2 retur saker hos dem, som begge har ordnet seg med en gang.

Den ene gangen slapp jeg til og med å sende det defekte hovedkortet i retur til dem, og mottok nytt hovedkort fra dem få dager etterpå. Men jeg har kanskje bare hatt flaks...

Har vertfall ingen betenkeligheter med å bestille fra dem igjen.

 

Mvh,

Vinci

Lenke til kommentar

Har hatt gode erfaringer med Amentio.

Fikk byttet en Mp3 spiller som døde etter ca 1 års bruk, var ikke noe problem.

 

Har brukt dem som regel til små bestillinger og det har ikke alltid gått så veldig raskt (er vel en Web merc sjappe) , men grei nok ved små bestillinger.

 

Når det gjelder retur så tok det en stund og de var trege til å svare på spørsmålene mine (ca 3-5 virkedager i 2007/08) men det var sikkert fordi det var mye pågang rundt det tidspunktet jeg måtte returnere produktet på.

Lenke til kommentar

Har også mange av de samme erfaringene som andre brukere her; lang leveringstid, men en pris det ikke er noe å si på. Bestilte just ekstern harddisk og strømforsyning, det stod at begge var på lager, men neste dag var ikke strømforsyningen på lager allikevel, måtte derfor vente ca 5 dager ekstra. Er litt surt, men prisen er så god at det går greit...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...