Gå til innhold

Ønsker tips til utpakkning av tv, LE40A656


Anbefalte innlegg

Har akkurat bestilt meg en Samsung LE40A656

 

Bare lurer på hvordan det er å få ut av "eska" Og om en må være 2 eller flere?

 

Skal også løftes opp på en lav tv benk

 

Og er foten ferdig montert?

 

Andre tips? Fra uåpnett "eske" til det står på tv bordet

 

Skal kobles til CanalDigital hd dekoder, kabel tv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har 46" til Samsung, og jeg fikk den fint ut av esken selv. Det er en slags lås på pappen i ene hjørnet du vrir opp og bretter vekk hele ene siden. Da er det bare å løfte den opp og sette på bordet. Foten var ferdig montert.

 

Takker for raskt svar. Skulle vel klare det alene da...!!.

Også å løfte det opp 41 cm til tv benken/bordet....!

Lenke til kommentar

Kjære vene - Byr dette på problemer også nå da...? :) Hehe, uansett: Det går fint å gjøre dette alene, spesielt siden Sasmsung har vært så greie å legge inn disse små låsesakene i plast. Det er en fordel å benytte hansker så du slipper stygge fettmerker på den blanke skjermen.

Lenke til kommentar
Kjære vene - Byr dette på problemer også nå da...? :) Hehe, uansett: Det går fint å gjøre dette alene, spesielt siden Sasmsung har vært så greie å legge inn disse små låsesakene i plast. Det er en fordel å benytte hansker så du slipper stygge fettmerker på den blanke skjermen.

:roll: Er jo bedre å spørre en gang for mye, enn for lite. Og ikke alle teknologiske vidundere er like lett å få ut av trange esker med isopor både her og der. :D

 

 

 

Litt generelt om det meste: Ingen ting er umulig, men det umulige tar bare litt lengre tid

:cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...