Gå til innhold

kraftig, god bærbar pc. (gaming, tenker rundt 6000 - 8000 kr)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, det er nok det beste kjøpet du kan gjøre til rundt 7000 kroner. Forskjellen i harddiskstørrelse er irrelevant med tanke på ytelse, og når du kan kjøpe en 1TB ekstern disk til rundt 800 kroner så blir det dumt å velge laptop kun med tanke på hvor stor harddisk den har (eller ikke har).

Forøvrig så har du allerede fått mange gode svar, så jeg ser ikke poenget med 2 bumps på rad.

Endret av vladnag
Skrevet

www.ps.no sitt tilbud er klart best av de to!

hva er det som er bedre med ps.no sitt tilbud da?

den andre har jo større hardisk...

men kansje ps har bedre skjermkort`?

Skjermkortet er bedre ja! Jeg vil tro at cpuen på ps.no sin pc er bedre også. Og når pcen på ps.no er 1000kr billigere så skjønner jeg ikke hvorfor du fortsatt er i tvil? Trenger du mer harddiskplass så kjøper du bare en ekstern harddisk. Du får en ekstern harddisk med 1 terabyte lagringsplass for ca 850kr nå!

Feks denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=420463

Skrevet

Ja det var en fin PC; den samme til 1000,- mer. Du betalte 1000,- for 250 GB HDD og et litt dårligere skjernkort; bare du vet om det er verdt det. PCene er jo begge Acer 6930G både hos PSdata og Elprice.

Skrevet

Den samme pc'n fra ps.no er bedre enn den du bestilte, så skjønner ikke helt hvorfor du valgte den.

Jeg linka også til en pc tidligere som kosta bare 1100 mer enn den du bestilte, spesifikasjoner er lista under.

Acer Aspire 6930G m/GF9600-1GB - elprice.no

Core 2 Duo T6400 - 2ghz 800mhz FSB

4GB DDR2 667 mhz

500GB HDD 5400RPM

GeForce 9600M-GT 1024MB - 9468 poeng(her)

kr: 8000

Multicom Compal KHLB2

CORE 2 DUO P8700 2.53GHZ 1066MHz FSB

4GB DDR3 1066MHz (2x2GB)

500GB SATA 5400RPM

ATI Radeon HD 4650 512MB DDR3 - 13382 poeng(her

kr: 9100

Skrevet
skjermkortet er vel ikke mye dårligere?

STÅR jo at det er en fin spillpc...

hei du.. for all del det er ikke en dårlig gaming laptop men, ikke alltid tro på slik propaganda som div. nettbutikker driver med. de kan skrive at hva som helst er en bra pc bare fordi at flertallet av forbrukerene ikke har utrolig stor kunnskap innen data og til og med er det langt ifra alle som hadde reagert på om en pc var quad/dualcore og derfor; hør heller med personer som har greie på pc, og deretter velg pc ut fra deres anbefalinger.

men laptopen var helt grei den;)

Skrevet

jaja...satser heller ikke på crysis.

Så lenge jeg får spill warrock og sann uten problemer er jeg fornøgd :p

osso lurer jeg på EN ting til:

nå bruker jeg systra mi sin pc. Og den er jeg veldig fornøgd med. Nå lurer jeg på om den jeg bestilte er på linje med denne. eller bedre.

navnet på denne er:

acer Aspire 5720Z

Skrevet

Etter min mening var ikke det ett serlig bra kjøp i forhold til alternativene du hadde. Men nå fikk du idet minste harddiskplassen du hadde lyst på!

Skrevet
jaja...satser heller ikke på crysis.

Så lenge jeg får spill warrock og sann uten problemer er jeg fornøgd :p

osso lurer jeg på EN ting til:

nå bruker jeg systra mi sin pc. Og den er jeg veldig fornøgd med. Nå lurer jeg på om den jeg bestilte er på linje med denne. eller bedre.

navnet på denne er:

acer Aspire 5720Z

Den du har bestilt er bedre enn denne ja!

Skrevet

Forstår faen ikke hvorfor du i det hele tatt gidda å spørr om dette jeg på forumet? Har lest gjennom hele greia, og du har jo så å si ignorert alt det folk har skrivi til deg? + du kjøpte en pc ingen hadde linka til deg og anbefalt.. grei pc du har kjøpt deg, men som sagt, du kunne gått ned 1000 spenn å fått en litt bedre pc. Helst ikke skriv poster på forum hvis du ikke hører på hva folk med erfaring har å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...