Gå til innhold

Feature: Fra harmoni i sjelen til japansk drama (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og der beviste spillverket at de ikke er noe bra. Hvem vil lese om flash-spill?

 

Gamer.no her kommer jeg

 

Jaja, du prøver ihvertfall ikke å legge skjul på dine hensikter. Pell deg avgårde ditt jækla troll :mad:

 

--

 

Er det så vanskelig å forstå at dette er et tilbud for de som leter etter litt enkel moro? Det er helt dødt på samtlige spillsider i helgene, så hvorfor er dette så ille? Jo mindre man har en sykelig avsky for flashspill kan man vel heller la være å kommentere om man bare skal skape kvalme.

 

Jeg setter kjempestor pris på disse artiklene.

 

 

Jokerpoker; Er det så fryktelig vanskelig å forstå at vi snakker om en F-E-A-T-U-R-E her? Ergo er det en ukentlig oppdatering.

Lenke til kommentar
Og der beviste spillverket at de ikke er noe bra. Hvem vil lese om flash-spill?

 

Gamer.no her kommer jeg

 

Jaja, du prøver ihvertfall ikke å legge skjul på dine hensikter. Pell deg avgårde ditt jækla troll :mad:

 

--

 

Er det så vanskelig å forstå at dette er et tilbud for de som leter etter litt enkel moro? Det er helt dødt på samtlige spillsider i helgene, så hvorfor er dette så ille? Jo mindre man har en sykelig avsky for flashspill kan man vel heller la være å kommentere om man bare skal skape kvalme.

 

Jeg setter kjempestor pris på disse artiklene.

 

 

Jokerpoker; Er det så fryktelig vanskelig å forstå at vi snakker om en F-E-A-T-U-R-E her? Ergo er det en ukentlig oppdatering.

 

 

Gamer.no her kommer jeg

 

*Mistet temperamentet mitt her*

 

Et lite tips: Hater du flash-spill og ser en artikkel om flash-spill, ikke les artikkelen. Dette er sikkert utrolig vanskelig, men prøv det en gang.

 

 

Jeg må si jeg setter pris på en ukentlig oppdatering om flashspill.

Spiller ikke veldig mye, men når jeg har behov for å leke litt er disse artiklene fine å ta utgangspunkt i.

 

Hør hør!

 

Pell dere vekk, syteunger.

Lenke til kommentar
håper spillverket drukner i sitt eget oppkast av artikler. Hvis dere ikke har noe å skrive om så ikke skriv heller da. Gamer.no/Gamereactor skriver nå ihvertfall om skikkelige saker!

 

Kan du definere hva en skikkelig sak er?

 

Flott artikkel etter min mening. Fin å lese hvis en kjeder seg en helg!

Lenke til kommentar
Jokerpoker; Er det så fryktelig vanskelig å forstå at vi snakker om en F-E-A-T-U-R-E her? Ergo er det en ukentlig oppdatering.

Er det noen automatikk i at en feature har en ukentlig oppdatering? Det har ikke jeg fått med meg ihvertfall...

 

Kan dere være så vennlig å lage linkene til de forskjellige spillene slik at det åpnes et nytt vindu ? :hmm:

Forhåpentligvis ikke, da det bør være opp til leseren å bestemme hvordan en ønsker å åpne linker. I Opera åpner jeg ting i ny bakgrunnsfane med ctrl + shift + klikk eller ved å klikke med musehjulet. Det finnes lignende funksjonalitet i alle brukbare nettlesere.

Lenke til kommentar

Jeg blir rett og slett litt skuffet og provosert over folk jeg. Er det virkelig slik at enkelte føler et behov for å rakke ned på spillverket ved hver bidige anledning? Er det slik at dedikerte Gamer.no fans kommer hit ens ærend for å rakke ned på artikkel-seriene til Spillverket? Det kan virke slik, og jeg skjemmes. Folk burde kunne være modne nok til å oppføre seg ordentlig på internett. Ja, vi synes alle bruddet var noe herk. Men se det gode i det. Nå har man faktisk enda en norsk spillside å besøke. Mangfold har og vil alltid være bra! Det skaper diversitet, et mål om å være best og flere andre ting som gagner oss lesere/forbrukere.

 

Man kan godt synes Edda Media håndterte splitten feil, og man kan synes Gamer.no og dets eier håndterte saken feil. Men for guds dømrande skyld ikke la det gå ut over brukerene på de to sitene! Arvorlig talt. Det er kun brukerne, og jeg gjentar, kun brukerene det går utover. Tror dere kanskje eierne av Edda Media sitter og leser artikkel-trådene på forumet? Nei, men leserne og brukerne av spillverket/diskusjon.no gjør det. Så jeg ber dere innstendig om å la være med denne fordømte skittkastingen. Takk! (hilsen moderator på gamer.no).

 

Når det gjelder artikkelen så synes jeg flashspill-artikkelserien er interessant og artig. For eksempel Auditorium-spillet har jeg ikke hørt om før, og fant stor glede av det. Jeg er forholdsvis musikalsk og elsker å både høre på og spille musikk (piano og munnspill). Det er ingenting som litt god musikk. Det er ikke alle som sitter og tråler 123spill.no og lignende sider for nye spennende flash-spill. Da er det fint med en artikkelserie som faktisk bringer på banen gode flashspill som kan være interessant for dataspill-interesserte. Jeg gjenoppdaget blant annet Motherload gjennom denne artikkelserien. Så takk!

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Jeg er enig mye av kritikken rettet mot spillverket og flashbaserte spill. Jeg kunne godt heller tenkte meg anmeldelser av "fullvedige spill". Som Xbox 360 eier savner jeg i år en anmeldese av "Eat Lead: The Return of Matt Hazard", "Silent Hill: Homecoming", "Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned", "F.E.A.R. 2: Project Origin", "Burnout Paradise: The Ultimate Box" og sist men ikke minst "Street Fighter IV"(Som for øyeblikket ligger på 9. Plass over 360-spill på Gamerankings). For all del ta med artikkler om flashspill, men da et sublimang til anmeldes av andre fullvedige spill og ikke som substitutt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...