Matsemann Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 En hel uke i Tyrkia! Fottball hele dagen. Reiser i morgen. Gleder meg!
Solid Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 ''Have you ever been to a Turkish prison?'' Neida. Kos deg og prøv å ikke bli arrestert.
DaddyYankee Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 En hel uke i Tyrkia! Fottball hele dagen. Reiser i morgen. Gleder meg! HVILKET LAG SPILLER DU FOR?
Matsemann Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Skrevet 23. mars 2009 Hallingdal Jr. Skal trolig møte juniorlaget til Zenit denne uken. Digg her nede^^
Matsemann Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Skrevet 25. mars 2009 I Belek, like ved Antalya (eller noe slikt). Digg her nede. Perfekt temperatur å trene i, og mange gode baner å spille på. Spilte 1-1 mot jr-landslaget til Usbekistan idag.
Matsemann Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Skrevet 27. mars 2009 Spilte mot Zenit idag. 2-2 Dessverre fikk ikke jeg stått i mål da jeg pådro meg lyskestrekk i går. A-laget spilte mot Moskva i går, tapte 4-0. Damelaget spiller nå straks. I går var vi på restaurant og bestilte biff til alle. De missforstod og serverte alle sammen laks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå