Gå til innhold

Visa Electron m bilder


Rankiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visa Electron har vel ikke et slikt nummer. Det er mye av poenget. Det er for at folk som ikke er myndige (og ansvarlige for sin egen økonomi) ikke skal gå bananas. Mener å huske at noe banker tilbyr full Visa til ungdom under 18. Hvis ikke så må du nok smøre deg med tålmodigehet.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar

"Greia er at selv om ikke DU kan få det, så er det ikke umulig for alle under 18 å få det! Altså, det er så mange som sier "du kan ikke få visa når du er under 18", og det er feil. I mange banker kan du det" Siterer.

 

 

Som Nordea f.eks.? Han ene sa at det hadde han aldri hørt om:S Mye rare folk ute å går tydligvis xD

Lenke til kommentar
:ohmy: Var ikke det jeg fikk beksjed om. Men...det er jo en del år siden nå.

Nja, det var litt sånn det gikk for seg:

 

Jeg: Kan jeg få visa-kort.

Hun: Desverre, nei.

Jeg: Kan du ta en telefon og få det bekreftet av noen?

Hun: Tja, det kan jeg vel.

Hun to min senere: Ja, okay, du skal få visa...

 

^^

Lenke til kommentar
...samt de mektige Visa Electron-kortene Nordea tilbyr. Av en eller annen grunn er det like lett å bruke de som et vanlig Visa på nettet.

 

 

Alle plasser der du kan bruke Visa? Helt sikker på dette Aiki, eller er det bare noe du har hørt?

Ikke ALLE steder. Hele konseptet med elektron er at det skal kunne brukes steder som har direktekobling mot banken (siden du ikke har kreditt må det sjekkes umiddelbart om du har penger). Dvs du kan ikke bruke det på toget. Er faktisk eneste stedet jeg ikke har fått brukt mitt. (har til og med fått brukt det der en gang, men en skikkelig grinete konduktør nektet meg det).

 

btw Aiki, har prøvd å sende deg pm, men får ikke svar :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...