Gå til innhold

Youtube lanserer eget mobilprogram

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan lett se på youtube videoer i nettleseren på min Nokia 5800 uten noe eget program. :thumbup:

Funker fint på 6300-en min og. :) Men dette programmet gjør vel at man faktisk kan surfe på youtube uten å bruke det kronglete youtube mobile.

Youtuba ja... Er noe nytt som har kommet det. Er en samling med tuba-spillere. Anbefales på det sterkeste for spesielt interesserte....

...frarådes ALLE...

Virkelig nødvendig å fylle kommentarene med meningsløs spam? Du forstår vel at det bare var en skriftleif? :)

Skrevet
Kan lett se på youtube videoer i nettleseren på min Nokia 5800 uten noe eget program. :thumbup:

Funker fint på 6300-en min og. :)

Wow. Funker YouTube direkte i en dumbphone som 6300? Og med grei ytelse?

Langt mer enn forventet!

Skrevet

YouTube Mobile fungerer, men det fungerer vel på alt og er dermed ganske uinteressant. Kun telefoner med flashlite 3 (slik som 5800) kan kjøre vanlig YouTube uten kompromiss.

Men jeg likte dette programmet veldig godt :) Mye enklere å se Youtube med dette framfor å gå via youtube.com selv om mye av funksjonaliteten er fraværende.

Skrevet (endret)

jeg byttet bare språk på google som du blir sendt videre til .. voila last ned .. tadaa og alt det der youtube på mobilen

EDIT: til engelsk

Endret av Panzerhansa
Skrevet

Funker fint på 6300-en min og. :) Men dette programmet gjør vel at man faktisk kan surfe på youtube uten å bruke det kronglete youtube mobile.

Youtuba ja... Er noe nytt som har kommet det. Er en samling med tuba-spillere. Anbefales på det sterkeste for spesielt interesserte....

...frarådes ALLE...

Virkelig nødvendig å fylle kommentarene med meningsløs spam? Du forstår vel at det bare var en skriftleif? :)

Jaaada... Må være lov å tulle litt :p

Btw, i artikkelen, så får jeg ikke til å kommentere... Er ingen "Submit" knapp?...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...