haaks Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Kom hjem idag med stor forskrekkelse over at den eksterne harddisken ser ut til å ha problemer. Personlig aner jeg ikke hva som er galt, men om det er noen måte å fikse dette på så ønsker jeg all hjelp jeg kan få. Screenshots vedlagt. Ingen av filene kan brukes, ingen mapper kan gås inn i og alt har merkelige navn. Aner ikke min arme råd, flere filer på harddisken jeg er avhengig av som er utilgjengelige :/ Setter pris på all hjelp som sagt.
Hårek Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Har ingen erfaring med slike feil, men kan foreslå at du prøver GetDataBack. http://www.runtime.org/hints.htm Eller du kan prøve chkdsk /r
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Har ingen erfaring med slike feil, men kan foreslå at du prøver GetDataBack. http://www.runtime.org/hints.htm Eller du kan prøve chkdsk /r Jeg gjorde akkurat det med min WD elements, og da forsvant filene. FIkk de fram igjen med GetDataBack, men de var korrupte. Tok ut disken av kabinettet og bruker den nå i serveren. Er det en elements du har??? Flere med meg som har hatt problemer med den...
geir__hk Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Feil av type korupt ekstern harddisk skyldes i mange tilfeller at folk driter faen i å bruke "Trygg fjerning av maskinvare" i windows, men heller bare napper usb-kontakten ut.
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 (endret) Feil av type korupt ekstern harddisk skyldes i mange tilfeller at folk driter faen i å bruke "Trygg fjerning av maskinvare" i windows, men heller bare napper usb-kontakten ut. Og disse påstandene har du dekning for å si?? Bare som et PS. så kan jeg si jeg har flere eksterne disker og alle blir behandlet likt og jeg har aldri hørt om at flere filer blir ødelagte på en gang ved ukorrekt brukt av trygg fjerning av disker. En fil kan bli ødelagt og korrupt, men når man snakker om 160 GB med data som ble korrupt, så må jeg sa at dette ikke er tilfelle... Endret 19. mars 2009 av Slettet-t8fn5F
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå