Gå til innhold

Test ut neste Silverlight-versjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvor er jeg ment å teste dette? Den eneste siden jeg vet om som bruker Silvershite er microsoft.com, og der er jeg ikke ofte :)

Det er ikke meningen at du skal teste det. Dette er ment for utviklere som lager løsninger i Silverlight.

 

bruker ikke silverlight en annen flash-motor som vis nok etter vært gi et bedre alternativ enn flashplayer?

Silverlight er ikke en flash spiller, det er en konkurrent til Flash.

 

Et enkelt spørsmål: vet noen om denne er bedre enn adobe's flash player til vanlig bruk? Det mest krevende jeg bruker det til blir vel Youtube en gang iblant.

Som nevn over, silverlight er ikke en flash spiller og du vil nok ikke kunne bruke den på youtube med mindre de bytter fra flash til silverlight.

 

Håper at denne versjonen har god påvirkning på TV2`s sumo... De har litt og gå på.

Om du laster ned en ny versjon har lite å si for hvor bra TV2s sumo fungerer. Der er det TV2s utviklere som må lage en bedre løsning. Så funksjonalitetsmessig vil ikke en oppdatering endre noe på en allerede eksisterende løsning.

 

få det vekk...

Hadde du egentlig noe du ønsket å si eller var det bare fordi det var Microsoft teknologi at du så ditt snitt til å legge inn en kommentar? Troll..

Lenke til kommentar
få det vekk...

Hadde du egentlig noe du ønsket å si eller var det bare fordi det var Microsoft teknologi at du så ditt snitt til å legge inn en kommentar? Troll..

Det han forsøkte å si var at det siste vi trenger er nok en proprietær teknologi for å servere oss innhold på nettet, og hvis vi først får en så er MS den verst tenkelige leverandør. Var det bare fordi det var snakk om enda mer proprietær teknologi designet for å låse oss alle til MS at du så ditt snitt til å legge inn en kommentar? Troll..
Lenke til kommentar
få det vekk...

Hadde du egentlig noe du ønsket å si eller var det bare fordi det var Microsoft teknologi at du så ditt snitt til å legge inn en kommentar? Troll..

 

Det jeg ønsket å si kom helt fint frem. Jeg har ingenting imot microsoft teknologi, bruker både xp og win7. Men siden du må ha ting inn med teskje, så er ikke all ny teknologi god teknologi. Nå forsvinner heldigvis mange av micro$oft's desperate forsøk på å få en fot innafør alle områder av markedet som en fjert i motvind.

Lenke til kommentar

om du bruker Linux så får du lære deg programmering og bidra til at Silverlight blir portet over. Dem mangler en del utviklere og engasjerte folk. Er ikke alle Linux-utviklere som bryr seg om Silverlight heller og jobber derfor ikke med portingen.

 

Silverlight er minst like bra for å lage multimediainnhold på web som Flash er. Ser ikke hvorfor Flash skal akksepteres og ikke Silverlight. Er Adobe så mye bedre? Like proprietært det som det meste annet kommersiell programvare.

 

Dessuten bygger Silverlight videre på Windows Presentation Foundation (WPF) som er en del av .NET Framework 3.5.

 

Ser at det er liten vits å skrive nyheter ment for utviklere på hardware.no. Er svært få av hardware.no sine lesere som skjønner noe av hva dette er eller har interesse av det. Og norske utviklere leser utenlandske nettsider spesielt rettet mot programmering.

 

Nei hold dere til forbrukernytt!

Endret av saivert
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...