Gå til innhold

BK: Et tomt blikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:thumbup: Likte bilde.

Er det tilfeldig at du har tatt bilde slik at de ansiktene bak det fremste ansiktet står der de står ? Det ser ut som de skal fungere som "øyner" for det fremste ansiktet :whistle:

Dersom det ikke er tilfeldig, hadde det vert bedre med en roligere bakgrunn. Men det er bare mi mening da :)

 

www.khfoto.wordpress.com

 

Er det bevisst eller? At de to hodene på oversiden gir det halve hode til høyre katteaktige øyne? Ganske stilig i alle fall.

 

Du kom meg i forkjøpet på det spm der gitt :)

Lenke til kommentar

Du har blikket iorden, og siden det er deg antar jeg at dette var en bevist komposisjon. Jeg liker det veldig godt, og ekstra flott er det at du også har bevart detaljene i høylyset. (Jeg fikk aldri svart i "venter på bussen", men det var et lite utbrent parti i snøen der ifølge histogrammet hos meg.)

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt hva du mener med øret. Det jeg ser der blir ikke et øre i mitt hode.

Du har kanskje ikke drevet med boksing? ;)

 

Jeg må innrømme at jeg ser det ikke som et øre selv, men at hodet er der plager ikke meg.

 

Kan forøvrig innrømme med at jeg sliter med å finne en god tittelpå denne.

 

Tom

Lenke til kommentar

Aller først vil jeg gi deg topp score for bildet! Veldig bra gjennomført på alle måter - humoren inkludert! 10p fra meg :yes:

 

Kan nok være krevende å finne tittelen på bildet, ja. Hele greia er litt surrealistisk. Mange metaforer ligger gjemt i denne perlen av et bilde :-)

 

La meg foreslå en tittel; "Blikkfangeren". Noen har jo vært på ferde her og fjernet øynene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...