Svirre91 Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 (endret) Kan jeg sette inn et 850-ratt fra en Volvo i en 89 mod Volvo 760? Rattet i 850'n ser bedre ut, også er det bedre å holde på...^^ EDIT: Endret overskrift... Endret 21. mars 2009 av Svirre91
SeaLion Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Jeg er bare sååå enig at 850-rattet er bedre og ser bedre ut. Her er et bilde fra Jerry Seinfelds blå 850 fra 1967. Se på det nyyydelige rattet.
Skavold Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 (endret) Hehe, sånn går det når man ikke spesifiserer om man er ute etter Volvo- eller Fiat-ratt. Endret 19. mars 2009 av OML
Svirre91 Skrevet 3. april 2009 Forfatter Skrevet 3. april 2009 Jeg er bare sååå enig at 850-rattet er bedre og ser bedre ut. Her er et bilde fra Jerry Seinfelds blå 850 fra 1967. Se på det nyyydelige rattet. Men nå står det jo Volvo i topic da...
SeaLion Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Jeg er bare sååå enig at 850-rattet er bedre og ser bedre ut. Her er et bilde fra Jerry Seinfelds blå 850 fra 1967. Se på det nyyydelige rattet. Men nå står det jo Volvo i topic da... Nå ja. Etter at du endret overskriften 2½ døgn etter at jeg skrev mitt svar. EDIT: Endret overskrift...
РЦП-88 Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Jeg er bare sååå enig at 850-rattet er bedre og ser bedre ut. Her er et bilde fra Jerry Seinfelds blå 850 fra 1967. Se på det nyyydelige rattet. Men nå står det jo Volvo i topic da... Nå ja. Etter at du endret overskriften 2½ døgn etter at jeg skrev mitt svar. EDIT: Endret overskrift... Jeg tror nok du skjønner utmerket godt hva han mente allerede i starten, Sjøløve. Men det har aldri vært mulig å skrive noe annet enn et perfekt innlegg, uten at du har hengt deg opp i alle mulige småfeil.. Vi husker vel begge en gang da en stakkars sjel gjorde den fatale feilen å kalle Nissan Skyline for sportsbil, da var det vås om "The New York Skyline, etc.", og at Nissan Skyline/Prince faktisk var en kjedelig 4-dørs fra 60-tallet. Joa, en artig skrulle er du, men kunne du holdt dine artige påfunn litt mer for deg selv? Trådstarter; Du kan jo sjekke på steder hvor de selger ratt-bosser (adaptere) til uorginale ratt, og se om det er samme adaptermodell for både 740 og 850... Da skal de i teorien ha ca. samme festepunkter
Svirre91 Skrevet 4. april 2009 Forfatter Skrevet 4. april 2009 Jeg er bare sååå enig at 850-rattet er bedre og ser bedre ut. Her er et bilde fra Jerry Seinfelds blå 850 fra 1967. Se på det nyyydelige rattet. Men nå står det jo Volvo i topic da... Nå ja. Etter at du endret overskriften 2½ døgn etter at jeg skrev mitt svar. EDIT: Endret overskrift... Er nå en grunn til at jeg kalles Svirre...xD but anyway; tror du nok skjønte hva jeg mente...
Svirre91 Skrevet 4. april 2009 Forfatter Skrevet 4. april 2009 Jeg er bare sååå enig at 850-rattet er bedre og ser bedre ut. Her er et bilde fra Jerry Seinfelds blå 850 fra 1967. Se på det nyyydelige rattet. Men nå står det jo Volvo i topic da... Nå ja. Etter at du endret overskriften 2½ døgn etter at jeg skrev mitt svar. EDIT: Endret overskrift... Jeg tror nok du skjønner utmerket godt hva han mente allerede i starten, Sjøløve. Men det har aldri vært mulig å skrive noe annet enn et perfekt innlegg, uten at du har hengt deg opp i alle mulige småfeil.. Vi husker vel begge en gang da en stakkars sjel gjorde den fatale feilen å kalle Nissan Skyline for sportsbil, da var det vås om "The New York Skyline, etc.", og at Nissan Skyline/Prince faktisk var en kjedelig 4-dørs fra 60-tallet. Joa, en artig skrulle er du, men kunne du holdt dine artige påfunn litt mer for deg selv? Trådstarter; Du kan jo sjekke på steder hvor de selger ratt-bosser (adaptere) til uorginale ratt, og se om det er samme adaptermodell for både 740 og 850... Da skal de i teorien ha ca. samme festepunkter Takk for svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå