Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Volvo 850 ratt i Volvo 760?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kan jeg sette inn et 850-ratt fra en Volvo i en 89 mod Volvo 760? :)

Rattet i 850'n ser bedre ut, også er det bedre å holde på...^^

EDIT: Endret overskrift...;)

Endret av Svirre91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bare sååå enig at 850-rattet er bedre og ser bedre ut. :lol:

1967fiat850jerryseinfel.jpg

Her er et bilde fra Jerry Seinfelds blå 850 fra 1967. Se på det nyyydelige rattet.

• 3 uker senere...
Skrevet

Her er et bilde fra Jerry Seinfelds blå 850 fra 1967. Se på det nyyydelige rattet.

Men nå står det jo Volvo i topic da... :thumbdown:

Skrevet

Men står det jo Volvo i topic da... :thumbdown:

ja. Etter at du endret overskriften 2½ døgn etter at jeg skrev mitt svar. :roll:

Skrevet

ja. Etter at du endret overskriften 2½ døgn etter at jeg skrev mitt svar. :roll:

Jeg tror nok du skjønner utmerket godt hva han mente allerede i starten, Sjøløve. Men det har aldri vært mulig å skrive noe annet enn et perfekt innlegg, uten at du har hengt deg opp i alle mulige småfeil.. Vi husker vel begge en gang da en stakkars sjel gjorde den fatale feilen å kalle Nissan Skyline for sportsbil, da var det vås om "The New York Skyline, etc.", og at Nissan Skyline/Prince faktisk var en kjedelig 4-dørs fra 60-tallet.

Joa, en artig skrulle er du, men kunne du holdt dine artige påfunn litt mer for deg selv?

Trådstarter;

Du kan jo sjekke på steder hvor de selger ratt-bosser (adaptere) til uorginale ratt, og se om det er samme adaptermodell for både 740 og 850... Da skal de i teorien ha ca. samme festepunkter

Skrevet

Er nå en grunn til at jeg kalles Svirre...xD but anyway; tror du nok skjønte hva jeg mente...

Skrevet

Jeg tror nok du skjønner utmerket godt hva han mente allerede i starten, Sjøløve. Men det har aldri vært mulig å skrive noe annet enn et perfekt innlegg, uten at du har hengt deg opp i alle mulige småfeil.. Vi husker vel begge en gang da en stakkars sjel gjorde den fatale feilen å kalle Nissan Skyline for sportsbil, da var det vås om "The New York Skyline, etc.", og at Nissan Skyline/Prince faktisk var en kjedelig 4-dørs fra 60-tallet.

Joa, en artig skrulle er du, men kunne du holdt dine artige påfunn litt mer for deg selv?

Trådstarter;

Du kan jo sjekke på steder hvor de selger ratt-bosser (adaptere) til uorginale ratt, og se om det er samme adaptermodell for både 740 og 850... Da skal de i teorien ha ca. samme festepunkter

Takk for svar...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...