Gå til innhold

BK: Bildeserie III - Barna, Maurituis


Anbefalte innlegg

Fortsetter med en serie av de utrolig søte barna som man traff på ved forskjellige anledninger. Alle (inkl foreldrene) syntest det var like stas å bli tatt bilde av - og ikke minst se seg selv på LCD'en etterpå.

 

De to andre seriene fra samme tur:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1085332&hl=

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1085013&hl=

 

(i motsetning til de to andre forteller ikke disse bildene noen historie tilsammen, men det får heller stå seg)

 

post-21338-1237408977_thumb.jpg

post-21338-1237408986_thumb.jpg

post-21338-1237409000_thumb.jpg

post-21338-1237409014_thumb.jpg

post-21338-1237409026_thumb.jpg

post-21338-1237408969_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for kommentarer.

 

Bilde nr 3 var forresten litt artig (situasjonen). Gikk bortover gata (etter å ha tatt en pils og bilder på baren i den bildeserien), og kom over en skokk unger som stod inne på en gårdsplass. Det var en liten barneskole. Et par små stod å hang ved smijernsporten og jeg satt meg ned på huk for å ta bilder av de. Gikk ikke lenge før det myldret av unger som ville bli tatt bilde av. Store sorte øyne, brede glis og flotte uniformer var selvsagt en drøm for en hobbyfotograf. Valgte ut dette bildet pga blikket til jenta (og at fokus satt).

Lenke til kommentar

Det første bildet ble utrolig bra!

Synd (i alle fall for min del) at du brukte det først, for resten faller nesten litt gjennom pga det.

Selvsagt ikke ment negativt om de andre, for de står godt alene, men for komposisjonen av seriens del ville jeg plassert det litt lenger inn i serien.

 

Bilde #4 er litt på kanten, ikke for min del, men for folk med en tilbøyelig fantasi og legning (hvis det kan kalles legning da :p)

Lenke til kommentar
Bilde #4 er litt på kanten, ikke for min del, men for folk med en tilbøyelig fantasi og legning (hvis det kan kalles legning da :p)
Veldig trist, men ja. Samme tanken for gjennom mitt hode. Synlig brystvorte er nok til at et slikt bilde blir betrakta som not office friendly som det sies over there.

 

Jeg vet ikke helt hva som er verst, at griser finner sexuell nytelse av slike bilder, eller at puritanerne sier fyfy. Begge deler er en uheldig sexualisering av barn. Triste greier. Og jeg føler meg litt som party pooper når jeg sier det. For dette er egentlig feelgood bilder :)

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Ja vi setter vel dermed strek for denne ikke-saken nå, eller?

 

:)

Helt enig.

Beklager avsporinga :)

 

Bildene er som jeg også forsøkte å si, ekte feelgood bilder. De satte meg rett og slett i godt humør. Spesielt det siste satte jeg pris på. Det er noe ved dette øyeblikket, som får meg til å stoppe opp og la tankene vandre tilbake i tid.

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Helt fantastiske bilder. Det må jeg få lov til å si, for det er så feilfritt som det nesten kan bli, og denne serien ligger på lik kvalitet (om ikke over) som resten av bildeseriene dine. Jeg gleder meg til å dra på tur for å ta bilder inspirert av dine! :)

 

Men kunne jeg ha fått link til flickr-siden din? Er litt interresert i resten av bildene dine, ser du. :)

Lenke til kommentar
Helt fantastiske bilder. Det må jeg få lov til å si, for det er så feilfritt som det nesten kan bli, og denne serien ligger på lik kvalitet (om ikke over) som resten av bildeseriene dine. Jeg gleder meg til å dra på tur for å ta bilder inspirert av dine! :)

 

Men kunne jeg ha fått link til flickr-siden din? Er litt interresert i resten av bildene dine, ser du. :)

 

Hyggelig tilbakemelding fototim, olar og wiciwato :)

Sjekk PM wiki.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...