Gå til innhold

finnes det sunn snacks?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg pleier å hive inn på med noe som jeg liker å kalle bole-chips :D Baconchips med 70% proteiner og sunt fett... Hvis man spiser en pose på 150 gram får man i seg 105 gram protein det er mye

 

Hvor kjøper du dette? Vanlig butikk?

 

Kjøper det i vanlig dagligvare.

 

Biologisk verdi hva er det? Onkelen min (en gammel bodybuilder), anbefalte meg faktisk å spise baconchips som snack :)

Lenke til kommentar
Jeg pleier å hive inn på med noe som jeg liker å kalle bole-chips :D Baconchips med 70% proteiner og sunt fett... Hvis man spiser en pose på 150 gram får man i seg 105 gram protein det er mye

 

Hvor kjøper du dette? Vanlig butikk?

 

Kjøper det i vanlig dagligvare.

 

Biologisk verdi hva er det? Onkelen min (en gammel bodybuilder), anbefalte meg faktisk å spise baconchips som snack :)

Den proteinen dere finner i Baconsnacks er langt ifra det samme som man finner i kjøtt, egg osv. Proteinen der hjelper ikke en dritt.

Lenke til kommentar
Jeg pleier å hive inn på med noe som jeg liker å kalle bole-chips :D Baconchips med 70% proteiner og sunt fett... Hvis man spiser en pose på 150 gram får man i seg 105 gram protein det er mye

 

Hvor kjøper du dette? Vanlig butikk?

 

Kjøper det i vanlig dagligvare.

 

Biologisk verdi hva er det? Onkelen min (en gammel bodybuilder), anbefalte meg faktisk å spise baconchips som snack :)

Den proteinen dere finner i Baconsnacks er langt ifra det samme som man finner i kjøtt, egg osv. Proteinen der hjelper ikke en dritt.

 

Jasså? Og hva tror du Baconsnacks er laget av?

Lenke til kommentar

er ikke ute etter noe "spesial" greier for å si det sånn. skal bare ha noe snacks som jeg kan kjøpe på butikken som ikke er så veldig usunt.

 

får se om det blir noe bacon chips eller nøtter da, siden det var minst usunt. er litt styr å lage til grønnsaker og dipp selv om det er godt.

 

takker for svar.

Lenke til kommentar

Vil tro at varme kan ha effekt på protein i alle fall, om det ødelegger vet jeg ikke.

 

Om man ser på eggehvite, som er omtrent rent protein, vil jo det størkne når det blir varmt. Dette vil faktisk gjøre at proteinopptaket øker, det er bedre å spise et kokt/stekt egg enn et rått egg.

 

Men hvordan dette er angående pulver aner jeg ikke.

Endret av NwLife2
Lenke til kommentar
Vil tro at varme kan ha effekt på protein i alle fall, om det ødelegger vet jeg ikke.

 

Om man ser på eggehvite, som er omtrent rent protein, vil jo det størkne når det blir varmt. Dette vil faktisk gjøre at proteinopptaket øker, det er bedre å spise et kokt/stekt egg enn et rått egg.

Proteinopptaket øker ja, men selve proteininnholdet er akkurat det samme. Bare kroppen klarer ikke ta opp alt om det er rått.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

utrolig god og sunn snaks( etter min smak iallefall ;) )

ta noen gulrøtter og skjær i lange strimler. så tar du et glass eller noe sånn og fyller med iskaldt vann. og tilsett sitronsaft ( press en sitron eller kjøp en sånn liten gul flaske) så legger du gulrot strimlene oppi der og nyt dem^.^ (ps dypp og spis, ikke drikk det :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...