Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål om hva lærer kan "kalle elever" Vanskelig tittel dette!


EsAa

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg tar det here siden det passer best under lover osv.

 

Jeg hadde om gener også på skolen i dag. Også viste det seg at jeg kunne to forskjellige øvelser like bra. Jeg spurte læreren hva det kan komme av, og han fortalte meg med litt latter at jeg kan være tvekjønnet, og at det kunne være en sykdom bak. Uansett, kan en lærer bare gå å sin sånn? Tvekjønnet er jo kanskje akkurat ikke noe å spøke med.

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg tar det here siden det passer best under lover osv.

 

Jeg hadde om gener også på skolen i dag. Også viste det seg at jeg kunne to forskjellige øvelser like bra. Jeg spurte læreren hva det kan komme av, og han fortalte meg med litt latter at jeg kan være tvekjønnet, og at det kunne være en sykdom bak. Uansett, kan en lærer bare gå å sin sånn? Tvekjønnet er jo kanskje akkurat ikke noe å spøke med.

 

Takker for svar!

 

 

Jeg tror han har ment det som spøk!, men det kan hende at "noen" har det sånn som læreren din sier.

Lenke til kommentar

Han mente det jo helt klart som en uskyldig spøk fordi du klarte øvelser for menn og kvinner like bra, men hvis du ble skikkelig fornærmet så er det jo bare å ta en liten prat med han alene...

 

Han kaller deg vel heller ikke for "tvekjønnet", du spurte hva det kunne mene og han svarte(et bra svar). Hvis han starter å kalle deg for "tvekjønnet" da er det bare å snakke med han.

Lenke til kommentar

Det er jo veldig vanskelig for utenforstående å vite om det var over grensen eller ikke så lenge vi ikke var der da det skjedde.

 

Om han mente det eller det bare var på tull er kanskje litt lettere å vurdere hvis man får med seg tonefall og kroppspråk.

 

Jeg trodde det var allment akseptert å spøke iblandt...? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...