Gå til innhold

forslag for program jeg kan laste ned gratis

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg har nettopp ryddet opp i harddisken min og nå skal jeg installere litt ptogram og sånt, men jeg veit ikke om så mange program. kan kanskje dere komme med noen forslag. spiller ingen rolle hvik\lken type program det er bare pøs på med forslag. og helst link og da. eneste kravet er at det skal være GRATIS

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet
takk vet du om noen fler program?

Er ikke det der nok eller. Det er hundre tuusen programmer der jo og du vil ha mer. haha

hadde allerede lasta ned en del av dem

Skrevet

Er ikke det der nok eller. Det er hundre tuusen programmer der jo og du vil ha mer. haha

ja holder ikke det a. Jeg syns den siden hadde veldig bra forslag og programmer. Mer enn nok for min del.

Hva er du ute etter a?

Skrevet

ja holder ikke det a. Jeg syns den siden hadde veldig bra forslag og programmer. Mer enn nok for min del.

Hva er du ute etter a?

veit ikke jeg bare lurer først og fremst på om det er noen fler nyttige eller morsomme programmer

Skrevet (endret)

Hvis du ikke vet hva du er ute etter er det ikke lett å hjelpe deg heller =)) Nyttige og morsomme programmer avhenger av hver en og en , det er ikke sikkert jeg syns Norton er beste antivirus program, men du syns det..

Nevn hva du vil bruke programmer til og jeg kan prøve hjelpe deg =))

Endret av SmartiX
Skrevet
Hvis du ikke vet hva du er ute etter er det ikke lett å hjelpe deg heller =)) Nyttige og morsomme programmer avhenger av hver en og en , det er ikke sikkert jeg syns Norton er beste antivirus program, men du syns det..

først og fremst til musikk, video, spill og sånt, men bare pøs på med forslag om alle slags mulige program. åja og gjerne et bra p2p program så jeg kan sende anonymt til en venn av meg i sverige

Skrevet

først og fremst til musikk, video, spill og sånt, men bare pøs på med forslag om alle slags mulige program. åja og gjerne et bra p2p program så jeg kan sende anonymt til en venn av meg i sverige

Bla gjennom sidene her. Her kan du ta deg litt tid og finne bra programmer .

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=867224

Skrevet
har jeg blatt gjennom allerede ;)

Kompiz, på den siden det er *akkings mer enn nok programer. Les onkli gjennom og last ned det du vil . eller gå på google og søk på '' morsomme programmer'' og let litt der. Jeg er trøtt nå og orker ikke finne mange programmer til deg når man har så mange og bra programm forslag på forumet her .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...