Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan fjerne stickers fra vindu


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Står mest om ting som er på selve bilen der... Ikke noen som vet om noe en kan ha på vinduene? Er der eg har mine stickers...noe eg kan helle på eler noe slik at de blir lite bløtere og enklere å fjerne...

Dette har vi gjort: Fjernet merkene så godt som mulig. Og tilslutt gått på med Sitrus-rens(fåes på Torshov Bilrek.). Dette tar gammelt lim på en effektiv måte. En rask og enkel metode

Lenke til kommentar

har prøvd denne sjøl og fungerer på både lakk og vinduer, og går ganske så fort egentlig :) Utenom dette er det vel varmepistol og rens som nevnt tidligere.

 

Dekorasjonsstripefjerner

Kjøpes på biltema til 49,90,

Med 6 mm akseltapp for boremaskin. Ø 87 mm. Maks. 4000 rpm.

Skriv utVis stort bilde

Art nr

20-001

 

ArchiveProduct_images20Large20-001_l.jpg

Endret av Techpoint
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Står mest om ting som er på selve bilen der... Ikke noen som vet om noe en kan ha på vinduene? Er der eg har mine stickers...noe eg kan helle på eler noe slik at de blir lite bløtere og enklere å fjerne...

 

 

om du er da hellst ikke vil ripe opp vinuet, bruk varmeblåser, blir lit klisete men limen får du vasket vekk:P

Lenke til kommentar

Varmetråder pelier stort sett og sitte på innsiden av ruta. Hvertfall alle bakrutene jeg har prøvd og sote før har hatt dem på innsiden.

 

Barberblad er fint for og fjerne gamle klistremerker. Skrap d bort og bruk sitrus rens som noen sa den har imponert meg før. Jeg pleier bare bruke bremserens ellers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...