Gå til innhold

Jeg er hacket


Anbefalte innlegg

Så fremst det ikke er en feil Blizzard har gjort så er tingene dine borte vekk ettersom det er "din egen" feil (ettersom du er ansvarlig for din egen PC).

 

Så dessverre, du får nok neppe tingene tilbake.

 

feil, sist jeg ble "hacka" så fikk jeg alt tilbake untatt no gull

 

Det er jo bra da, vet at mange selskap praktiserer det slik at folk som er hacket ikke får noen av tingene tilbake fordi det kan ikke bevises at de "ble hacket" men heller om mulig solgte tingene de hadde selv.

 

 

lest mye av innleggene dine nå og må si du er mester til og spy ut ting du ikke har peiling på i det hele tatt.... hva i helvette er vitsen med og selge alt gearet sitt for og så kvitte seg med alt gullet og så si du er hacka? tenk det LITT om og undersøk LITT om hvordan ting faktisk fungerer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er den praksisen Funcom og Jagex har kjørt på en del år, f.eks i Runescape (Jagex) får du ingen items tilbake av standard selv om du sier du er hacket og alt gullet ditt er borte, deres praksis er å ikke refundere noe, de kjører på den "Din PC ditt problem" praksisen.

 

Og det er lov å holde en fredelig tone, bare så det er sagt.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Hører mere og mere om folk som har blitt hacket. Selv har jeg aldri blitt hacket.

 

Men man kan vel ikke bli hacket sånn helt uten videre? uten og ha gjort noe selv?

Tenker da på og ha fått noe virus eller keylogger greier på dataen, blitt lurt i og skrive passord ned på skjema på nett for og få et eller annet, eller delt passord med en venn, som da har gjort noe. Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Så fremst det ikke er en feil Blizzard har gjort så er tingene dine borte vekk ettersom det er "din egen" feil (ettersom du er ansvarlig for din egen PC).

 

Så dessverre, du får nok neppe tingene tilbake.

 

feil, sist jeg ble "hacka" så fikk jeg alt tilbake untatt no gull

 

Det er jo bra da, vet at mange selskap praktiserer det slik at folk som er hacket ikke får noen av tingene tilbake fordi det kan ikke bevises at de "ble hacket" men heller om mulig solgte tingene de hadde selv.

 

 

lest mye av innleggene dine nå og må si du er mester til og spy ut ting du ikke har peiling på i det hele tatt.... hva i helvette er vitsen med og selge alt gearet sitt for og så kvitte seg med alt gullet og så si du er hacka? tenk det LITT om og undersøk LITT om hvordan ting faktisk fungerer...

 

Jeg har lest mye av innleggene til Bear, og si at han har mye vettig. Derimot har jeg lest et av dine, og 100% gir ut spydigheter.

 

En i den gamle guilden fikk ikke tilbake noe etter den var hacket, fyi.

Lenke til kommentar
Hører mere og mere om folk som har blitt hacket. Selv har jeg aldri blitt hacket.

 

Men man kan vel ikke bli hacket sånn helt uten videre? uten og ha gjort noe selv?

Tenker da på og ha fått noe virus eller keylogger greier på dataen, blitt lurt i og skrive passord ned på skjema på nett for og få et eller annet, eller delt passord med en venn, som da har gjort noe. Eller tar jeg feil?

 

Skal ikke vere mulig å få det uten videre, så lenge du ikke går inn på sider som har keyloggers. Så du tar rett ja men de måtene du har skrevet. Er jo selvfølgelig mange som blir hacket når det er over 11 millioner som spiller spillet, og vist de greier å sende ut epost, eller linke ting på forums så er det alltids noen som er så dumme å falle for det. Alltid noen som tror det er Blizzard som skriver epost og spør om all infomasjon og sånt.

 

Er vell slikt med alt. Mange som sender ut epost rundt til alle og spør om å få låne penger til en forsøk, eller har en god måte du kan tjene penger på. Overbeviser visse folk.

Lenke til kommentar

Litt off topic, men jeg gjettet en gang passordet til en fyr og fikk ham til å tro at jeg kunne /kicke ham ut av spillet. Emote /kick og logget ham på fra annen maskin samtidig. Ganske morsomt. Gjorde det tre ganger, han holdt på å fly i flint, så sa jeg hva jeg hadde gjordt og ba ham endre passord..

Lenke til kommentar
Så fremst det ikke er en feil Blizzard har gjort så er tingene dine borte vekk ettersom det er "din egen" feil (ettersom du er ansvarlig for din egen PC).

 

Så dessverre, du får nok neppe tingene tilbake.

 

feil, sist jeg ble "hacka" så fikk jeg alt tilbake untatt no gull

 

Det er jo bra da, vet at mange selskap praktiserer det slik at folk som er hacket ikke får noen av tingene tilbake fordi det kan ikke bevises at de "ble hacket" men heller om mulig solgte tingene de hadde selv.

 

 

lest mye av innleggene dine nå og må si du er mester til og spy ut ting du ikke har peiling på i det hele tatt.... hva i helvette er vitsen med og selge alt gearet sitt for og så kvitte seg med alt gullet og så si du er hacka? tenk det LITT om og undersøk LITT om hvordan ting faktisk fungerer...

 

Jeg har lest mye av innleggene til Bear, og si at han har mye vettig. Derimot har jeg lest et av dine, og 100% gir ut spydigheter.

 

En i den gamle guilden fikk ikke tilbake noe etter den var hacket, fyi.

Vel.. da får vi bare bli enige om å være uenige. Regel en når man utaler seg veldig bastant om noe, Vit hva du snakker om.

Ps JonasKs, den 100% setningen din gir ikke mye mening du..

 

Kjenner også til en som ble hacket, fikk alt utenom gullet.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Er det ikke lov å ta feil? Er jo klart man er "bastant" når man tror at Blizzard kjører samme praksis som mange andre i samme båt, derimot ble det korrigert at det var feil, men merket dere at vedkommende faktisk gjorde det ordentlig uten noe spydighet? Wow, ja, faktisk, det er mulig :wow:

Lenke til kommentar

når man uttaler seg så sterkt som du gjør så skal man ikke ta feil... det kvalifiseres herved som "ikke lov"

 

selvfølgelig gjør alle feil, problemet er bare at du så fantastisk mange ganger har blitt arrestert i og hive rundt det med "fakta" som så langt ifra stemmer.

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

Saaay WHAT?!?! fikk du alt tilbake 3 dager etterpå!? hos meg tok det intet mindre enn 2 og en halv måned... men da fikk jeg (som deg) alt av gear, gull og annet shit jeg hadde liggendes.

 

noe jeg ikke fikk igjen tho var ca 300 badges... den svei vel mest egentlig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...