Gå til innhold

Leter etter nye venner (Tønsberg/Nøtterøy området)


Anbefalte innlegg

:) hei, Jeg er ei jente på 24 år og bruker mesteparten av fritiden på spill (alle typer spill egentlig). Men savner å ha flere likesinnede venner. ..kanskje tilogmed bli kjent med noen som kan og ønsker å spille Dungeons and dragons. :D Noe jeg har hatt lyst til å prøvd lenge!

 

gjelder bare rundt tønsberg/nøtterøy og rundt der da, og ca i samme aldersgruppe som meg.

 

PS: spiller Left 4 Dead nå for tiden, så om noen vil joine en runde eller no så er det bare å si ifra :)

 

Cheers

post-142354-1236979497_thumb.jpg

Endret av Aeris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, will do. >_> hehe, men vil nok ikke kalle meg en god spiller, haha.

Tror jeg ligger sånn middels.

 

og til Villa_Sempre :) tusen takk, hehe, kommer nok til å være altid den jeg er,.. har likt spill siden jeg var bitteliten, så kommer nok til å drive med det så lenge jeg kan, hehe ^^

 

Cheers

Lenke til kommentar

Haha! går nok bra, hehe, Det går uansett ikke ann å slå hvordan folk var mot meg i No Mutants Allowed forumet X_X lololol (fallout forum). De var et eget folkeslag,... virka det som iallefall, haha.

 

Dracoknight, hehe, trodde jeg klarte å adde deg,.. men adda visst en fransk duud med samme navn O_O når jeg søkte på "Dracoknight" kom bare "Draco_knight" opp, så trodde det var deg, hehe, skal sjekke litt mer på det når jeg får tid.

 

"gode spillere" under definisjonen at de ikke er retards, klarer å følge ordre og ikke kaster granater på en...

Haha, ja mange av de (folk som flyger helt alene langt fra gruppa og) XD spess på normal (og sikkert easy) Jeg spiller på Advanced da. Har ikke prøvd expert ennå da XD

Lenke til kommentar
er hverken jente eller i området, men om du trenger noen til L4D så legg til "Dracoknight" ( heter for tiden "DMZ*Dracoknight" )

 

Er ikke lett å finne gode spillere i L4D for tiden i random match-ups...

 

Adder deg neste gang jeg gamer om det er greit, er drit lei tards :p

Spiller ganske sjelden for tiden, men befinner meg fortsatt godt over gjennomsnittet. /eplekjekk

Lenke til kommentar
Dracoknight, hehe, trodde jeg klarte å adde deg,.. men adda visst en fransk duud med samme navn O_O når jeg søkte på "Dracoknight" kom bare "Draco_knight" opp, så trodde det var deg, hehe, skal sjekke litt mer på det når jeg får tid.

 

Ehem.... bytta til Dracoknight[TGR] men hadde det ikke vært lettere å bare gi meg en PM med nicket ditt selv så skal jeg se om det funker noe bedre... flere enn deg som har hatt problemer med "nickstealers" ( da jeg brukte det første gang tilbake i 2000 var det 7 treff på Google, i dag.... litt over 20,000 trur jeg... ( derav omtrent 70% er meg.. xD )

 

Uansett, tøft gjordt å være kvinnelig gamer, selv er det verdt en del respekt til tross for alle "OMFG FEMALE NUDES PLOX" tilfellene... nesten skammelig at det er slike folk som setter en sterotyp for gamere generelt...

 

p.s:

 

Bare å adde meg, men sjekk om jeg er normann da det er mange som ikke klarer å adde meg av en eller annen grunn... så PM meg steam names og slikt om dere ikke er sikre...

 

Her: http://steamcommunity.com/profiles/76561197994497866

 

eller: http://steamcommunity.com/id/Dracoknight

Endret av Dracoknight
Lenke til kommentar
Haha! går nok bra, hehe, Det går uansett ikke ann å slå hvordan folk var mot meg i No Mutants Allowed forumet X_X lololol (fallout forum). De var et eget folkeslag,... virka det som iallefall, haha.

 

Dracoknight, hehe, trodde jeg klarte å adde deg,.. men adda visst en fransk duud med samme navn O_O når jeg søkte på "Dracoknight" kom bare "Draco_knight" opp, så trodde det var deg, hehe, skal sjekke litt mer på det når jeg får tid.

 

"gode spillere" under definisjonen at de ikke er retards, klarer å følge ordre og ikke kaster granater på en...

Haha, ja mange av de (folk som flyger helt alene langt fra gruppa og) XD spess på normal (og sikkert easy) Jeg spiller på Advanced da. Har ikke prøvd expert ennå da XD

 

[offtopic]Ler du hver gang du skriver "hehe"/"haha"?[/offtopic]

Lenke til kommentar

Hvilke andre spill spilles det?

 

Kunne også tenkt meg noen å spille sammen med. Er dog ikke fra Tønsberg, men har vært der mang en gang.

 

Via Steam har jeg tilgang til Half Life 1, 2 og Counter-Strike 1.6. Spiller også en del Call of Duty 4 og har battlefield 2(ikke installert atm).

Lenke til kommentar

Hard? HAHA, ^^ nei Advanced er Gøy!! Normal er kjedelig. Må innrømme var ikke det beste spillet i går...X_X var en del som enkelte folk munga med.

.. men en ting jeg må fikse er mic, var et par ganger jeg fikk litt problemer etter skriving på tastaturet, X_X

 

Hvilke andre spill spilles det?

 

Oh, mange! men av de du nevnte så spiller jeg battlefield (2, (vietnam, 1942) men faktisk mest 2142) Call of Duty 4 har jeg prøvd, men ikke så mye.

 

Spiller litt Diablo 2 også. (har ikke spillt igjennom ennå, så vil gjerne gjøre det før D3 kommer.

Endret av Aeris
Lenke til kommentar

Ikke for at jeg bor i Tønsberg (Larvik all the way!) så går jeg på skole der, men blir noen runder L4D innimellom.

 

Så om du ikke har noe imot å bli skutt i ryggen om du tilfeldigvis havner i skuddlinja mi kan du få legge meg til på Steam. Brukernavnet mitt er "dacsther" - uten "" selvfølgelig, send meg gjerne en PM her og så jeg ikke bare blokker deg :)

 

Men neste gang lager jeg lobby Aeris, så bytter vi servere inntil vi finner noe med grønn ping istedet... for det i går var slow-mo...

 

Tips: Kjør Local Server isteden så er det lobbycreator som hoster serveren, så slipper man å havne på servere i Kina med 486 prosessor og som er rutet via månen ;)

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...