Gå til innhold

TV2s Tippeligamanager 2009! [Liga: diskusjon.no]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor har jeg ikke fått poeng?

Når du logger inn står det på runde tre, ta en tilbake så tror jeg det er riktig ;)

 

Fjernet Keller,kobayashi og Winsnes, og erstattet dem med Bananas, Palmason og Gustavino

 

Om man får minuspoeng for filming, kommer Gustavinho alene til å gjøre at totalsummen går i minus...

Lenke til kommentar

Så du mener at Start rykker ned? :p

 

Men poenget er jo å få mest mulig poeng. Er vel ingen som bryr seg om man har en filmer på laget, så lenge han sanker inn masse poeng. På spillet bruker jeg heller Gustavinho, men kan godt hende jeg heller hadde valgt Bananas irl.

Lenke til kommentar
Men poenget er jo å få mest mulig poeng. Er vel ingen som bryr seg om man har en filmer på laget, så lenge han sanker inn masse poeng.

 

Uenig. Fair play er viktig for fotballen. Jeg kunne aldri vært supporter av et lag som Lyn, hvor 6 av spillerne legger seg med en gang de får sjansen.

Lenke til kommentar
Men poenget er jo å få mest mulig poeng. Er vel ingen som bryr seg om man har en filmer på laget, så lenge han sanker inn masse poeng.

 

Uenig. Fair play er viktig for fotballen. Jeg kunne aldri vært supporter av et lag som Lyn, hvor 6 av spillerne legger seg med en gang de får sjansen.

På spillet, altså. Er kanskje litt vanskelig å skjønne det når jeg ikke nevner det. :p

 

Fair Play er vel ikke så viktig i spillet?

Lenke til kommentar

Gustavino filmer kanskje, men har troa på at han bøtter inn poeng på TL manager så da er det way to go! noen som fikk mer enn 92 poeng i runde2 ? :D

 

Argh, irriterende at man ikke kan spille 4-5-1 jeg som ville ha palmason, sapara, gustavino, bolanas og huseklepp! sliter med å finne en bra spiss ved siden av Nannskog som jeg føler meg sikker på.. Occean høres bra ut, selvom jeg er fortsatt usikker, hva med Moldskred/Rushfeldt ?

 

(RBK spissene er uaktuelle da jeg alt har 2 RBK spillere i laget)

Endret av aritalo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...