Gå til innhold

TV2s Tippeligamanager 2009! [Liga: diskusjon.no]


Latias

Anbefalte innlegg

Spill TV2s Tippeligamanager 2009 her!

 

Les mer om Tippeligamanager 2009 her.

 

Hver måned deler vi ut en Sony Playstation 3 og et Fifa 2009-spill fra EA Sports.

 

I tillegg kan du vinne gratis tilgang til TV 2 Sumo, hvor du ser Tippeligaen 2009, Tour de France, samt mye, mye mer.

 

Privatliga: diskusjon.no

 

Så folkens, er bare å bli med! :D Poster laget mitt i morgen. :p

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns EliteManager virket mye mer lovende. :)

 

EDIT: Nytt konsept, ja. Da ville jeg straks registrere meg, men selvsagt funket det ikke. "Send"-knappen opptrer kun som bilde, og ikke bilde med hyperkobling.

 

EDIT II: Så nå at jeg allerede var eksisterende bruker. Derfor siden ikke ville sende meg videre.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

Stiller i en 4 - 3 - 3 formasjon:

 

Moa - Nannskog - Occean

 

Huseklepp - Mykland - Singh

 

Wallace - Nordtveit - Demidov - Lustig

Staw

 

Trener: Jan Jonsson

 

Det skal bli gøy!

 

Navn: Joga Bonito United

 

Er med i ligaen

 

Moa, Nannskog og Occean kommer til å score i bøtter og spann, mens Huseklepp faktisk skal brukes på topp så at jeg kunne få han som midtbane var bare deilig. Myggen er jeg mer usikker på, samme med Singh, men når midtbanen skal fylles er de ikke dårlige valg. Forsvaret er en blanding av de jeg tror holder tett og Wallace som garantert scorer et par i år. Staw er en solid keeper, og jeg håper han holder nullen ved flere tilfeller.

Lenke til kommentar
Myggen er vel ute for halvparten av sesongen?

 

Trodde det var en sjanse for at han kunne nå 3. kamp? Da må jeg gjøre en endring hvis ikke, men som sagt det blir nok forandringer for Singh får vel ikke spille mye i år eller til tross for at hver gang han spiller så er det kreativitet og offensiv vilje på midten av banen, og jeg har mer tro på at han presterer enn Doffen og Martin ;\

Lenke til kommentar

 

Stiller i en 4 - 3 - 3 formasjon:

 

Moa - Nannskog - Occean

 

Huseklepp - Mykland - Singh

 

Wallace - Nordtveit - Demidov - Lustig

Staw

 

Trener: Jan Jonsson

 

Det skal bli gøy!

 

Navn: Joga Bonito United

 

Er med i ligaen

 

Moa, Nannskog og Occean kommer til å score i bøtter og spann, mens Huseklepp faktisk skal brukes på topp så at jeg kunne få han som midtbane var bare deilig. Myggen er jeg mer usikker på, samme med Singh, men når midtbanen skal fylles er de ikke dårlige valg. Forsvaret er en blanding av de jeg tror holder tett og Wallace som garantert scorer et par i år. Staw er en solid keeper, og jeg håper han holder nullen ved flere tilfeller.

 

 

Det dummeste du gjør er å sette inn Nordtveit der. Han er på lån, og hvem vet hvor mye han vil få spille?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...