Gå til innhold

hvordan gjøre om en youtube fil?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har hørt om zamzar.com ja, men det er bare et lite problem. Når jeg skal konvertere en youtube fil(altså som video), så har den veeeldig dårlig kvalitet! hvordan skal jeg konvertere den på en måte sånn at videoen blir HELT lik? overføre som avi?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk skal du ha for svar :thumbup:

 

Men jeg prøvde å late ned youtube downloader 1.16 (eller noe sånt), men det funket ikke på pcen min :cry: Jeg gjør alt som er sagt, men når filen er lastet opp kommer det bare en skurre lyd i media player... Jeg skal ha VIDEO med LYD.

 

har dere noen tips til hva jeg børr gjøre? Kan prøve å laste ned youtubedownloader på en annen pc og se om det funker, men det ville vært supert om dere hadde noen andre tips! =)

 

Ps! Hva er det jeg skal gjøre om youtube filen til? XVid MPEG-4 Codec(AVI) ? :blush:

 

Hei. Jeg har hørt om zamzar.com ja, men det er bare et lite problem. Når jeg skal konvertere en youtube fil(altså som video), så har den veeeldig dårlig kvalitet! hvordan skal jeg konvertere den på en måte sånn at videoen blir HELT lik? overføre som avi?

 

Du kan jo prøve YouTube Downloader! :D

Lenke til kommentar

Dette er hva du bør gjøre:

 

1) Finne den Youtube-videoen du vil laste ned.

 

2) Gå til KeepVid for å laste ned videon som enten .flv-fil eller .mp4.

 

3) Last ned SUPER for å konvertere filmen til akkurat det du vil.

 

Tillegg: 4) For å dele musikken fra videoen, få tak i WavePad (e.l.) for å lagre filen som .mp3.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde vært fint om du hadde forklart det litt bedre, skjønte ikke med en gang hva du mente.

 

Enklere forklart: finn youtube videoen du vil laste ned. legg til "kick" i urlen slik: www.kickyoutube.com/watch... og trykk på enter. Da kommer du til en liknende side med ulike formater rett ovenfor videoen. Velg ønsket format og trykk på "Go" helt til høyre, og høyreklikk og "Laste ned som..". Filen vil være uten betegnelse, så om man velger FLV som format, må man skrive .flv som endelse etter at filen er lastet ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...