Sjokoladefisk Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Når jeg lagde en trial account, måtte jeg gi info om bank kortet. mener det sto at det ville bli trukket penger når 10 day trial var ferdig (altså bare en prøve account) Men hvordan kan jeg stoppe dette? vil ikke oppgradere prøve accounten eller betale...
Christeven Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 jeg måtte ikke gi noe info om bank korte når jeg lastet ned trial.
Matsemann Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Det blir ikke trukket etter 10-days trial, nei. Før du i det hele tatt kan sette opp en subscription må du faktisk kjøpe spillet eller oppgradere kontoen.
Sjokoladefisk Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Skrevet 11. mars 2009 jeg måtte ikke gi noe info om bank korte når jeg lastet ned trial. Lage trial account ,ikke laste ned trialen. Man er nødt til og gi kort info når man lager trial account.
Andeby Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Som Matsemann sa vil det ikke bli trukket noe fra kortet ditt med mindre du kjøper spillet og setter opp en subscription.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå