Gå til innhold

BK: Bildeserie II - Den lokale puben, Mauritius


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg liker serien :) det eneste er vel at jeg synes noen av bildene var litt rotete, men bildet nummer 2, 4, 6, 7 var vel de jeg likte best, de andre ble som sagt litt rotete ;) men som en helhet liker jeg serien, og det virker som en morsom ferie.

jo, en ting, det virker som om mennene på bildet var veldig med på å bli tatt bilde av, what did you do to make them that way?

 

håper det kommer flere bilder ;)

Endret av chrissn
Lenke til kommentar

Dette er en fin dokumentar, eller reportasje, om du vil. Men det mangler saker og ting. :)

 

Bildene jeg syns du skal beholde er 1, 2, 3 og 5. De andre bildene holder god teknisk standard, men blir for repetitive. Dessuten savner jeg som sagt noe. Detaljer. Hvor er de?

 

Her sitter folk på en pub, de røyker, de drikker, de fekter med hendene og det er en barddisk og hyller med mye forskjellige skrammel og tull. Hvor er de bildene? Hvor er rynkete hender med en sigarett, hvor er de små detaljene som hjelper med å bygge historien videre?

 

Det er det jeg savner mest.

 

Ellers syns jeg dette er ypperlig arbeid. Du kunne kanskje gått litt tettere av og til, men det gjelder de fleste. Og noen ganger er det like greit å gå litt tilbake, og gud skal vite at det er mange som ikke klarer det heller.

 

All in all et godt stykke arbeid. Men det mangler detaljer.

 

:)

Lenke til kommentar

Takker for nye kommentarer. Artig. Mange bra poeng du har Simon. Ikke uenig i bilderekka di, men ville nok valgt nr 6 også om jeg skulle lagt de ut igjen. Mye pga at det illustrerte 'storblåseren' bra (ikke noe jeg ba han om å gjøre for å si det sånn).

Gått nærmere er nå så...Med en fast 35mm på fullformat setter det sine begrensninger selv hvor nært man går villt fremmede :)

 

Alle bildene er tatt på blender 1.8 andyandy, så for liten blender vil jeg neppe kalle det - men klart det spiller jo inn på DOF at det er vidvinkel som er brukt :) Personlig liker jeg veldig godt den dybeskarpheten en 35mm på f1.8-2.8 og fullformat gir og kjører nesten utelukkende på blendere i dette området (selv om lukkertiden kan skyte til værs)

Eksempelvis dette:

 

 

f2.2 ISO100 1/2000s.

3326774096_a9952536ee_b.jpg

 

 

 

Vel igjen, takk til alle. Neste serie følger vel snart, har bare ikke bestemmt meg hvilken.

Endret av ragamuffin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...