Gå til innhold

Nord-Korea truer med krig. Er trusselen seriøs eller bare et spill?


Anbefalte innlegg

Ja, det synes jeg det er rimelig å tro, men allikevel så tror jeg ikke at forholdet mellom landene blir noe bedre etter den uttalelsen fra Nord-Korea sin side. Jeg ville i alle fall ikke fått noen god følelse inni meg om en stor kraftkar kom bort til meg og sa at hvis vi ikke ble venner nå så fort som mulig, så skal jeg denge deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nord-Korea vil nok ikke starte noen krig.

KIM JONG-IL er for tiden opptatt med noe annet.

 

Vår kjære leder ser på ting.

 

http://kimjongillookingatthings.tumblr.com/

hahaha

 

On a serious note: Tviler på at det blir noen krig. Nordkorea vil ikke ha krig for de vet at de vil tape, og sør-korea har lite å vinne på en slik krig. Tror ikke landene vil bli forent før nord-korea går i oppløsning.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Leste om det selv og la ut linker i såpeboksen. Om det blir noe av disse trusslene, nei det tror jeg ikke. Det er nok et nytt framstøt for å bli lagt merke til. Om Nord-Korea begår et slikt angrep som svar på en felles amerikansk og sørkoreansk militærøvelse kan de fort risikere at hele landet deres blir pulverisert! Og det nordkoreanske regimet med Kim Jong-il i spissen vet utmerket godt at de ikke har noe å stille opp med mot USA og Sør-Korea sammen!

 

Som jeg har skrevet før tror eg de kun vil begå en slik handling og risikere gjengjeldelse om det vet at regimet uansett er dømt til å falle og at de dermed like gjere kan avslutte det hele ved å bite fra seg alt de kan...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...