Gå til innhold

Fikk Fritak, men vil inn


UGP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du ringt å snakket med VPV?

Er litt i samme situasjon som deg, at jeg vil inn men har ikke hørt noe fra militæret.

Så tror jeg at jeg ikke kommer til å få fortsette i jobben etter læretiden, siden det er ansettelsestopp eller noe slikt sa de.

 

Så da tenkte jeg å ringe å høre om det er mulig å komme inn til høsten.

Så om du har ringt, hva sa/snakket dere om?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg fikk bytta fra Januar 2010 til September. Enkelt. Veldig hyggelig dame som tok telefonen og spurte om jeg ville bytte til luftforstvaret eller holde med til sjøforsvaret.

Veldig enkelt. Respekt for at du vil inn! Det er så sinnsykt mange som ler av at jeg har fått innkalling, mens ca 80% ikke har fått noe ennå. Men personlig så gleder jeg meg bare til å ta førstegangstjeneste.

Lenke til kommentar
lang tid tar det før du for svar fra dem etter man har sendt brevet?

 

Forsvaret bruker enorme ressurser på folk med inngrodde tånegler, grønt hår. SV'ere og motstandere av både forsvar og krig og folk som ikke orker... Må ringe alle mødrene og diskutere med dem også for å sjekke at poden faktisk er helt helt udugelig. Da blir det ny diskusjon hvor mamma ikke er enig og synes gutten er verden beste tross alt, og da løper guttungen og gjemmer seg et sted og gråter "Vil ikke mamma, vil ikke... Tør ikke, orker ikke"....

 

Da tas individet inn til nærmere analyser sammen med både mamma og pappa og psykolog og blir forhåpentligvis definert som ubrukelig, og etter det får du brev om at du er velkommen om du fremdeles er interressert :)

 

Greia er at kriminelle og tapere generelt og ikke minst militærnektere har visse rettigheter i forhold til oss andre og har prioritet i vårt puddingsamfunn ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP
lang tid tar det før du for svar fra dem etter man har sendt brevet?

 

Forsvaret bruker enorme ressurser på folk med inngrodde tånegler, grønt hår. SV'ere og motstandere av både forsvar og krig og folk som ikke orker... Må ringe alle mødrene og diskutere med dem også for å sjekke at poden faktisk er helt helt udugelig. Da blir det ny diskusjon hvor mamma ikke er enig og synes gutten er verden beste tross alt, og da løper guttungen og gjemmer seg et sted og gråter "Vil ikke mamma, vil ikke... Tør ikke, orker ikke"....

 

Da tas individet inn til nærmere analyser sammen med både mamma og pappa og psykolog og blir forhåpentligvis definert som ubrukelig, og etter det får du brev om at du er velkommen om du fremdeles er interressert :)

 

Greia er at kriminelle og tapere generelt og ikke minst militærnektere har visse rettigheter i forhold til oss andre og har prioritet i vårt puddingsamfunn ;)

 

 

Fy faen, hvis dette er sant så blir jeg faen meg forbannet. Kan ikke Forsvaret ta inn de som virkelig vil(meg blandt annet) inn! Ufattelig hvor tåpelig det funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...