Gå til innhold

Spørsmål om Postoppkrav


Anbefalte innlegg

Hallo, jeg bestilite en genser til 399 på session.no, der stod det forresten "fraktfritt" på ett banner på siden men det er en annen sak. Da jeg trykket bestill og valgte "postoppkrav" Ble Det seendes sånn ut:

 

1 1730105-s Globe Stripple Ziphood, Black/Purple-s 399.00 399.00

1 P Frakt 100.00 100.00

Totalsum ordre ekskl. mva 399.20

mva 99.80

Totalsum ordre 499.00

 

Må jeg betale noe mer på posten da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grunnen til at prisen ble 499,- er at de ikke har regnet med mva i prisen på siden. Hos flere butikker blir mva lagt til når en først kommer til handlekurven.

 

Så du betaler kun 499,- når du skal hente pakken :)

 

yess! takk alle sammen :D

Lenke til kommentar
Grunnen til at prisen ble 499,- er at de ikke har regnet med mva i prisen på siden. Hos flere butikker blir mva lagt til når en først kommer til handlekurven.

Må ikke butikker som henvender seg til privatpersoner oppgi prisene med mva på sidene deres?

 

Ørjan...

Lenke til kommentar

Postoppkrav koster da bare 69,- ikke 100. Greit nok att de opererer med fri frakt, men du må nok belage deg på å betale 69,- i oppkrav da dette er en utgift de ellers ikke ville ha måtte betale.

 

Tror ikke de har lov til å ta 100 kroner for noe som koster 69,-, ikke att jeg er helt sikker på det men.

Lenke til kommentar
Grunnen til at prisen ble 499,- er at de ikke har regnet med mva i prisen på siden. Hos flere butikker blir mva lagt til når en først kommer til handlekurven.

 

Så du betaler kun 499,- når du skal hente pakken :)

Genseren koster 399,- med mva. Frakten koster 100,- med mva. Totalt blir det 499,-. MVA skal spesifiseres på kvittering/faktura, og er i dette tilfellet 99,80. MVA er derfor med i prisen på sidene deres.

 

Grunnen til at prisen ble 499,- er at de ikke har regnet med mva i prisen på siden. Hos flere butikker blir mva lagt til når en først kommer til handlekurven.

Må ikke butikker som henvender seg til privatpersoner oppgi prisene med mva på sidene deres?

 

Ørjan...

Det stemmer, og er også gjort i dette tilfellet.

Tror ikke de har lov til å ta 100 kroner for noe som koster 69,-, ikke att jeg er helt sikker på det men.

De kan selvsagt videreselge en vare til den prisen de vil (så lenge kunden betaler det de vil ta).

Endret av nercix
Lenke til kommentar
Grunnen til at prisen ble 499,- er at de ikke har regnet med mva i prisen på siden. Hos flere butikker blir mva lagt til når en først kommer til handlekurven.

Må ikke butikker som henvender seg til privatpersoner oppgi prisene med mva på sidene deres?

 

Ørjan...

Det stemmer, og er også gjort i dette tilfellet.

Fikk inntrykk av at de ikke hadde gjort det på bakgrunn av Mr.Anki sitt innlegg.

Lenke til kommentar
Postoppkrav Vi kan sende ut varer i postoppkrav, frakt kommer da i tillegg (100,-). Sum er oppgitt i kassen.

 

Betaling med kort Hvis du betaler med kort (VISA, Mastercard eller eAxept) får du frakt Gratis. Du får hentelapp fra posten og plukker pakken opp på ditt lokale postkontor.

Viss du betaler med kort, ja.

 

Har du ikke en mor eller far med kort da? ;)

Gi de penga, så betaler de med kort.

Enkelt og greit

Lenke til kommentar
Postoppkrav Vi kan sende ut varer i postoppkrav, frakt kommer da i tillegg (100,-). Sum er oppgitt i kassen.

 

Betaling med kort Hvis du betaler med kort (VISA, Mastercard eller eAxept) får du frakt Gratis. Du får hentelapp fra posten og plukker pakken opp på ditt lokale postkontor.

Viss du betaler med kort, ja.

 

Har du ikke en mor eller far med kort da? ;)

Gi de penga, så betaler de med kort.

Enkelt og greit

eneste mulighet er stemora mi, og ho driter i meg -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...