Evilfish Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 jeg starta med WoW dagen det kom ut.. spilte Paladin og senere rolla Warlock og spilte på begge to... jeg elska PvP og raiding... alt var koslig.. men da TBC ko9m ble vi bekymra hva som ville skje me the"good old days" og hva som ville skje med de gamle instancene og honor systemet.. da TBC kom spilte vi enn stund, men etterhvert slutta de fleste jeg kjente fordi i forhold til preTBC syntes vi raiding sugde... PvP gear kunne alle få og de fleste gearene man hadde så bare ut som kloner av gammel gear... men jeg slutta ikke fordet.. men jeg rolla istede nye chars... lvla en hunter til 70, en warrior til 70... og masse små alts fra 10-40 men spilte aldri WoW like mye som jeg gjorde før... så jeg kom aldri noen spesielt lengre en Kara i raiding.. når WoTLK kom slutte 1 uke etter att det kom, eler jeg slutta ikke men min payment gik ut så jeg gadd rett å slett ikke å betale for mer gametid... asdfsg.. var ikke meningen å skrive så mye whine.. jeg bare lurte på hvordan WoW er i dag, når det gjelder PvP og Raiding, åssen ser gear ut osv.. er det masse kloner av hverandre eller er tier gear unikt... f.eks arena gear og raid gear er like eller ikke? burde jeg starte igjen`???
Matsemann Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Tier 7 og pvp-gear er ulikt. Men om du bare ønsker å mimre om gamledager bør du fortsette med det. Wow har gått videre (til det bedre IMO).
Lapp1 Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Tier 7 er jo recoloured Tier 3... De nye tiersen ser jo rass ut.
Matsemann Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Jepp. Tier 7 er ikke kult, du burde ikke begynne...
Lapp1 Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Han spurte om det var unikt, og hvordan det så ut. Fortsett å stang hodet ditt du.
Azagrath Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 WoW er stort sett det samme som det har vært. For min del var høydepunktet med Lich King 70-79, quester, nye områder etc. På lvl 80 har du da det gode gamle valget mellom å farme raid instancer eller bg'er/arena, samt gjøre daily quests. Wintergrasp ("world pvp") er gøy innimellom, men blir ofte litt ensformig zerg. Burde du starte igjen? Spillet er fortsatt (og vil nok alltid være) det samme jaget etter epics. Høres det gøy ut så sett igang. Jeg vil uansett anbefale å spille opp til 80 ihvertfall for å se hele Northrend, siden det er mye artige quester og områder å utforske.
Hansoen Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 jeg starta med WoW dagen det kom ut.. spilte Paladin og senere rolla Warlock og spilte på begge to... jeg elska PvP og raiding... alt var koslig.. men da TBC ko9m ble vi bekymra hva som ville skje me the"good old days" og hva som ville skje med de gamle instancene og honor systemet.. da TBC kom spilte vi enn stund, men etterhvert slutta de fleste jeg kjente fordi i forhold til preTBC syntes vi raiding sugde... PvP gear kunne alle få og de fleste gearene man hadde så bare ut som kloner av gammel gear... men jeg slutta ikke fordet.. men jeg rolla istede nye chars... lvla en hunter til 70, en warrior til 70... og masse små alts fra 10-40 men spilte aldri WoW like mye som jeg gjorde før... så jeg kom aldri noen spesielt lengre en Kara i raiding.. når WoTLK kom slutte 1 uke etter att det kom, eler jeg slutta ikke men min payment gik ut så jeg gadd rett å slett ikke å betale for mer gametid... asdfsg.. var ikke meningen å skrive så mye whine.. jeg bare lurte på hvordan WoW er i dag, når det gjelder PvP og Raiding, åssen ser gear ut osv.. er det masse kloner av hverandre eller er tier gear unikt... f.eks arena gear og raid gear er like eller ikke? burde jeg starte igjen`??? Evilfish som i Evilfish den største spammeren på Burning Legion ever som enten er elsket eller hatet?
Xanitra Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 tja... World of Warcraft er kvalitet. Det vil alltid være noe å jamre over, men jeg har vært der du er.. Sluttet, finnet en annet online spill... Men der er det mer å klage over, selv om det er andre ting å klage over enn på wow. Mitt råd er, start opp kontoen din igjen. Tror du kommer til å bli positivt overasket. Spillet er fortsatt kvalitet, det er bare å finne ut hva du vil holde på med.. og om du liker raiding, er det masse av det, og nye morsomme bosser også i denne expansion.
MatsAndreassen Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Startet selv med wow igjen etter jeg hadde sluttet på level 63 (samme dag som tbc kom ut) pga litt kjedelig spill. Kan godt si at selv er jeg meget fornøyd med det nye spillet. levlet til 40 warrior og nå en level 10 pally, belf..
Evilfish Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Skrevet 7. mars 2009 lol.. masse skrivefeil osv... vell jeg reaktiverer accounter min mens jeg skriver dette... ja jeg er Evilfish på Burning legion.. hadde en liten spam periode i TBC tiden xd migrata min orginale paladin for å rolle Deathknight på min"hjemme" server.. men gikk lei... så tenker jeg skal migrate min paladin tilbake... waste of money
Pherol Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 OMG! Evilfish! rofl! Husker deg godt nå! Du var jo en legende på burning legion ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå