Gå til innhold

FIFA09 SuperCup II (Status: 1/8-Finaler)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tobbe777 - gaamst

En av disse, uten å bruke ordet flaks, er i overkant heldige når det gjelder FIFA. Vil ikke møte vinneren av denne 1/8-finalen.

Jeez, want some cheese with that wine? Er ikke flaks lenger når det samme skjer i tre kamper på rad vetu. Håper jeg trekker deg.

Skrevet
Tobbe777 - gaamst

En av disse, uten å bruke ordet flaks, er i overkant heldige når det gjelder FIFA. Vil ikke møte vinneren av denne 1/8-finalen.

Jeez, want some cheese with that wine? Er ikke flaks lenger når det samme skjer i tre kamper på rad vetu. Håper jeg trekker deg.

Vel, 3 kamper på rad? Den første kampen vant jeg vel 3-1, den andre vant du 3-0 mens den siste flaksa du til med et frispark på overtid slik at det gikk til ekstraomganger.

Og nei, du trakk ikke meg.

Skrevet
Vel, 3 kamper på rad? Den første kampen vant jeg vel 3-1, den andre vant du 3-0 mens den siste flaksa du til med et frispark på overtid slik at det gikk til ekstraomganger.

Du kaller Tomhel et barn, hvor barnslig er det å kalle det flaks. Jeg eier frispark, its my thing. Beklager at du ikke har det i deg.

Satser på å trekke deg i neste da, hvis du kommer så langt...

Skrevet (endret)
Du kaller Tomhel et barn

La oss kalle en spade for en spade.

Husker du kanskje ikke at jeg banka inn et 40-meters-frispark når jeg spilte mot deg og Game?

Frispark er min greie vettu.

Endret av Points
Skrevet

Points: Om du ikkje har fått det med det så vant eg 4-0 sammenlagt mot DannyCool.. Spelte kampen i helga.

Korti får vi den nye trekninga? :D

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Du kaller Tomhel et barn, hvor barnslig er det å kalle det flaks. Jeg eier frispark, its my thing. Beklager at du ikke har det i deg.

Satser på å trekke deg i neste da, hvis du kommer så langt...

Små barn, store gleder.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Ironisk nok: gjett hvem jeg møter? :p

Meg!?

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Heh, sikkert "tilfeldig".

Skrevet

På tide at du slutter å klage på "juks" hele tiden. Alle trekningene jeg har gjort har vært tilfeldige.

1/4-FINALE NR. 1

Points - TomHel / Winydancer

1/4-FINALE NR. 2

Cyclonia - tc47

1/4-FINALE NR. 3

-Strepto- - Mutu / The Game

1/4-FINALE NR. 4

gaamst - torkeldl

Skrevet
Oioi, Cyclonia mot tc47 må vel være rundens match, da begge gikk ut av 1/8-finalene med imponerende resultater.

Blir interressant å se hva den kampen bringer.

GOGO Cyclonia, så ser jeg ikke så sugen ut :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...