Gå til innhold

Forumtreff hos MSg?

MSg

Anbefalte innlegg

Skrevet
HAR DERE DET UBERFETT, ALLE SAMMEN?

Jeg lo forresten høyt gjennom hele blogginnlegget til Blarcky. :!:

At your service ;)

Du er dypt savnet :cry:

Vi har det überfett!

Word, dude. Word

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Høres ikke så fantastisk fett ut at folk sitter på hver sin laptop, noen er fulle og noen prater og hører på musikk.

Hvem bryr seg om hvordan det høres ut?

Mye viktigere hvordan det er!

Skrevet
Høres ikke så fantastisk fett ut at folk sitter på hver sin laptop, noen er fulle og noen prater og hører på musikk.

Det er fordi du ikke er her og opplever den generelle stemningen som er her.

Skrevet

Hvem bryr seg om hvordan det høres ut?

Mye viktigere hvordan det er!

Er det så fantastisk fett ut at folk sitter på hver sin laptop, noen er fulle og noen prater og hører på musikk?

Skrevet

Roy begynner å bli farlig sigen...

Kenneth også, Same-boe/bror, veit ikke hvem, legger innpå noe tyrkisk pepper-stuff, mer og mer

Av en eller annen grunn føler jeg en merkelig trang til å legge meg på gølvet

Skrevet

Her er en gave til dere, fra meg:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

:fun:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...