Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jøss da ble den jo helt uinteressant. Jaja, penger spart :)

 

Hmm? Den står oppgitt med en pris på 5400 i artikkelen, da er den interessant, men når det plutselig kommer fram at prisen "kulle vært" 4500, så er den ikke interessant? Man får jo fortsatt den samme maskinen for den prisen man trodde?

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
"Beauty inside. Beast outside", er Apples salgssetning på nye Mac Pro og dette er deres kraftigste Mac noensinne.

Jeg kunne banne på at det sto "Beauty outside. Beast inside". :)

 

Nytt er også "Turbo boost" for 8-kjernesystemet på 2,93GHz som kan dytte prosessorkraften helt opp mot 3,33 GHz for kortere perioder hvis det skulle være nødvendig.

Her kunne kanskje artikkelforfatteren forsøkt å forklare hva dette "turbo boost" er for noe? Lukter litt ukritisk synes jeg.

 

Den nye Mac Pro er en betydelig oppgradering og starter på 300 USD mindre enn tidligere. Den har en svært avansert systemarkitektur, nye og raskere prosessorer og vår beste, noensinne, grafikkmulighet for å levere et raskere og kraftigere system som våre kunder kommer til å elske, sier Philip Schiller, senior vice president of Worldwide Product Marketing, i forbindelse med lanseringen.

Er lov å prøve å oversette til norsk, synes jeg. Og sitatet kan godt få en sitatstrek eller hermetegn slik at man skjønner at dette ikke er nøytral informasjon. Dessuten usikker på hva dette sitatet tilfører artikkelen av ny informasjon – så vidt jeg kan se er alt utenom prisen alt nevnt i artikkelen.

 

Også alt-i-ett-maskinen Imac har blitt oppdatert, inkludert en 24-tommers versjon.

Imac har hatt 24-tommers-versjon i flere år, så vidt meg bekjent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...