LinoraN Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Nå har jeg sett gjennom reglene på toll.no og kommet fram til konklusjonen at det ikke er toll på pc spill med en verdi over 200, bare moms. Stemmer dette?
keitran Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Det er slik på de fleste produkter. Men vær obs på at momsen er på 25 % av varens verdi, så det utgjør en god del. Så du kan regne : Spillets verdi+25%+Gebyr for fortolling (et sted mellom 100 til 200 kr) = Total Kostnad
LinoraN Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 (endret) Jaok, noe sånt jeg regnet med. Noen anelse om hvor mye fortollingsgebyret er på/kan komme på? Endret 3. mars 2009 av LinoraN
SteffenVL Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Jaok, noe sånt jeg regnet med. Noen anelse om hvor mye fortollingsgebyret er på/kan komme på? Etter det jeg har hørt er fortollings gebyret på 99kr, men er godt mulig jeg tar feil.
LinoraN Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hvis det stemmer så er det en smule drøyt Hater tollen. Endret 3. mars 2009 av LinoraN
keitran Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Toll-vesenet er ikke noe serlig serviceinstilte, og det kan fort ta mellom 1 til 2 uker å få varen gjennom tolla Hvis ikke spillet er umulig å få tak i i Norge, eller MYE billigere i utlandet, s ville jeg nok heller sjekka playx.no, cdon.no eller stikki på næremste GameStop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå