Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp til å bestemme meg.

Har hatt c905 i snart 4 måneders, liker den SVÆRT godt.

Men for 3 uker siden sendte jeg den inn fordi ørehøgtaleren ble defekt.

Dette gikk på garanti, så da har jeg fått pengene tilbake.

 

Er litt kjedelig og kjøpe c905 engang til føler jeg, så jeg har tenkt litt på INNOV8?

Noen som har den og fornøygd?

Ringer en del, skriver lite meldinger og tar mye bilder.

 

Hvordan er c905 iforhold til Innov8?

 

Eller er det andre telefoner som kan måle seg med kameraet til disse to?

 

på forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde egentlig bestemt meg for en c905, men etter å ha lest testen og diverse om Innov8, ble jeg ganske usikker..

 

Så jeg melder meg på interesselisten over folk som vil vite mere om disse 2 mobilene mot hverandre. Jeg ringer litt, sender mange meldinger og tar masse bilder.

 

 

 

 

 

(offtopic: hvor er den "jeg hater iphone tråden"?)

Endret av KremBanan
Lenke til kommentar

Ja jeg sitter og lurer fælt, en c905 med binding telenor får jeg veldig billig siden det er telenor låst og da bedre provisjon fra telenor.

 

Men i8510 har ikke kommet med telenor lås enda så prisen på den med binding havner på 4500,-

 

så er de da verdt og betale ca 2000kr mer for i8510! ??

Endret av Glomnes
Lenke til kommentar

Har selv en C905 og liker denne godt.

Har ikke testet ut Innov8 skikkelig, men synes byggekvalitet kjennes veldig dårlig ut og likte ikke utforming på telefon.

Bruker jo Nokia sitt S60 (symbian), så hadde nok heller ventet på neste kamerasjef fra Nokia da....

Lenke til kommentar

Jeg har hatt innov8 i noen måneder nå og jeg kan bare si at den garantert ikke har dårlig byggekvalitet. Fremdeles ikke det minste tegn til slark og bakdekselet er tett som bare det. Det er knall med gratis stemmestyrt gps, rikelig med innebygget minne, og 3.5mm kontakt.

Det eneste som kunne vært byttet ut var dobbel-leden med en skikkelig blits, men jeg synes i den store og hele tar veldig gode bilder for å være mobiltelefon. Slow-motion funksjonen på video er utrolig artig.

For de ekstra pengene får du jo også skikkelig smart-phone funksjonalitet, uten at den er bærer preg av det (kjapp i menyene)

 

Anbefales!

Endret av stavros
Lenke til kommentar
Innov8 er en bedre telefon enn 905 både innvendig og kvalitesmessig

Hva nøyaktig er det som gjør Innov8 bedre enn c905? Den koster nesten 2k mere, så noe bør det være :)

Telefonen er smartere,har større skjerm,16gb minne + minnekort)gode høytalere, den er bedre bygd og har egentlig ingen svakheter

905 har xenonen blitzen(og batteri) som sin styrke,men tester viser at kameraene er ganske så like i biledkvalitet

Jeg likte heller ikke 4 veis tasten på 905 som var hard,spiss og ekkel å bruke + at den 3 dager gamle telefonen jeg prøvde hadde begynt å "flasse"

 

Men la det være sagt, 905 er ingen dårlig telefon, jeg syntes(selv om jeg har solgt den for lenge siden) atInnov8 er mye bedre

Lenke til kommentar
Telefonen er smartere,har større skjerm,16gb minne + minnekort)gode høytalere, den er bedre bygd og har egentlig ingen svakheter

905 har xenonen blitzen(og batteri) som sin styrke,men tester viser at kameraene er ganske så like i biledkvalitet

Jeg likte heller ikke 4 veis tasten på 905 som var hard,spiss og ekkel å bruke + at den 3 dager gamle telefonen jeg prøvde hadde begynt å "flasse"

 

Men la det være sagt, 905 er ingen dårlig telefon, jeg syntes(selv om jeg har solgt den for lenge siden) atInnov8 er mye bedre

Ser ut til at det blir c905 på meg, når kameraet er like bra, med god blitz(og lys som kan brukes som lommelykt:)), så holder det egentlig for meg. Vil ikke betale så mye mere for ting som ikke appelerer til meg. Men DivX avspilling hadde vært greit da... men er ikke så stor fan av touchscreen.. så tror jeg går for c905en.

Lenke til kommentar

Ingen av disse har touchscreen, men motstanderav slikt som jeg altid har vært så har jeg etterhvert blitt veldig glad i det,MEN KUNI KOMBINASJON MED FYSISKE KNAPPER)

Lommelykt funksjon har heller ikke 905,men jeg vet at det går ann å skru på fotolys etter noe trykking slik at det til slutt blir lommelykt, det fikk jeg ikke til på innov8

Men det går ann å sjekke finn.no og for billigere telefoner.

Som det ble nevnt her har også Inniv8 innebygd divx spiller :-)

Lenke til kommentar

Hadde jeg ikke hatt c905 før, så hadde jeg sikkert gått for den nå.

Men er så travelt å kjøpe samme telefon, lyst og fikle med noe nytt;P

Med c905 er det bare og sette den i videomodus fotolys, så er det bare og drage dekselet av og på da har du lommelykt lett tilgjengelig. Er sjeldent en bruker video på mobiltelefoner, ivertfall ikke like mye som foto modusen. Har sjekket opp at INNOV8 kommer som telenorlåst i begynnelsen av april, så jeg tror jeg venter til da:) skal nokk klare meg med 1200 lenger:)

Lenke til kommentar
Ingen av disse har touchscreen, men motstanderav slikt som jeg altid har vært så har jeg etterhvert blitt veldig glad i det,MEN KUNI KOMBINASJON MED FYSISKE KNAPPER)

Lommelykt funksjon har heller ikke 905,men jeg vet at det går ann å skru på fotolys etter noe trykking slik at det til slutt blir lommelykt, det fikk jeg ikke til på innov8

Men det går ann å sjekke finn.no og for billigere telefoner.

Som det ble nevnt her har også Inniv8 innebygd divx spiller :-)

Nå ser jeg at jeg hadde lest feil angående touch og Innov8, men lys har 905en ihvertfall :)

 

Men for mine behov, så er jeg ikke overbevist om at jeg bør legge 1500kr+ mere i mobilbudsjettet mitt for en Innov8 over en c905.. :)

Lenke til kommentar
C905 er en kjempe telefon:) men etter og ha hatt den i 4 måneder har en alltid lyst på noe nytt;P
Kjenner til følelsen, tror det er lenge siden jeg har klart å hatt en telefon i hele 4 mnd da :p

4mnd..jeez :)

Jeg kjøpte min første mobil, Phillips Diga i 1999, arvet en Nokia 5110 av min samboer i 2001 og kjøpte SE k750i i 2005. Har lånt en SE 660(eller noe sånt) siden 2008(pga vann i 750en, ellers så hadde jeg enda brukt den)

 

Så totalt så har jeg kun kjøpt 2 mobiler på 10år! :D

Lenke til kommentar

Dere som snakker om at Innov8 ikke har lommelykt-funksjon må huske på at det er en smart telefon. Finnes drøssevis av programmer du kan installere på telefonen som aktiverer LED-lampene på telefonen til en lommelykt ;)

 

Driver også å vurderer Innov8 for øyeblikket, og tror muligens det blir et kjøpt i løp av et par dager. Har undersøkt veldig mye telefonen i det siste, og det virker rett og slett som den perfekte mobiltelefon for min del i alle fall. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...