Gå til innhold

[Løst]Leter etter et antivirusprogram


Anbefalte innlegg

En venn av meg tipset meg om et antivirusprogram på skolen i dag, men jeg har glemt hva det heter... Jeg husker hvertfall at det bestod av tre ord, og det siste var "Fix". Det første rimte på "Fix". Det var visstnok et veldig raskt program, som bare brukte et par minutter på å scanne pc'en. Er det noen som har en anelse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det sier seg selv at du ikke er trygg med noe som bruker få sekunder på en komplett scan.

 

free.avg.com er et greit alternativ.

 

Eller:

* avast!

* Avira

* BitDefender

* BullGuard

* CA Anti-Virus

* Cisco Security Agent

* DriveSentry (antivirus, antispyware and HIPS technologies)

* eSafe

* Fortinet FortiClient End Point Security

* F-PROT

* F-Secure

* G DATA Software

* Kaspersky Anti-Virus

* LinuxShield

* McAfee VirusScan

* nProtect

* NOD32

* Norman ASA

* Norton AntiVirus/Norton 360

* Panda Security

* PC Tools AntiVirus

* Rising AntiVirus

* Sophos Anti-Virus

* Trend Micro Internet Security

* Vba32 AntiVirus

* Windows Live OneCare

* ZoneAlarm

Lenke til kommentar

Takk for svaret! Jeg har hørt mange som sier at det er et vidunderprogram. Han som anbefalte det hadde et virus som han hadde problemer med å fjerne, men dette programmet tok knekken på det på bare et par minutter.

 

Edit: AVG har jeg prøvd, men etter jeg installerte det gikk pc'en min utrolig treigt, så jeg ble nødt til å slett det...

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar

fjern norman asa fra den lista... norman suger kaktus. Finner ikke seg selv engang (har slitt med norman siden begynnelsen på 90tallet både i privat og bedriftsammenheng).

 

Kan det ha vært msnfix, combofix, sdfix eller lignende?

Dette er i såfall ikke fullverdige antivirusprogrammer, men kjekke å ha hvis man skal rense en infisert pc for malware.

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
fjern norman asa fra den lista... norman suger kaktus. Finner ikke seg selv engang (har slitt med norman siden begynnelsen på 90tallet både i privat og bedriftsammenheng).

 

Vier i samme båt. Hater det intenst.

 

Men de har solgt seg inn veldig bra, og alle som ikke har peiling vil ha det. Jeg prøver ukentlig å fortelle folk at det er en memory hog fra helvete, men de vil ikke høre.

 

Da kan de ha det så godt.

 

Jeg husker da jeg prøvde det selv, litt sånn for moro's skyld. Fikk daglige beskjeder om at det var angrep fra både herfra og derfra. Å utveksle pakker over nettet er intet angrep ffs!

 

Norton, vanlig bumdle software, må brenne i hælvete.

Lenke til kommentar

Tørr eg spørr om du har prøvd Norton 09 tom watt? Det sluker ikkje ressursar i det heile når ein samanliknar det med tidlegare utgåver. Per dags dato er det eit av dei beste antivirus-programma som ein må betale for etter mitt syn. Til din informasjon meinte eg akkurat det same før eg prøvde 09 utgåva, etter heller mislukka testar tidlegare.

 

No skal det seiast at rykte Norton er fullt fortent, og det vil nok ta laaang tid med mange gode utgåver før rykte forsvinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...