Gå til innhold

Secrets & Recaps Lost (ikke spoiler)


Anbefalte innlegg

Jeg fant nylig en superbra kanal på Youtube, der episodene av Lost, blir gjennomgått detalj for detalj. Eastereggs, bloopers, og hemmeligheter blir presentert på en utmerket bra måte. Jeg havnet på denne kanalen ved en tilfeldighet, men etter at jeg begynte å se på disse videoene, så føler jeg at jeg forstår mer av LOST, og får ikke minst, med meg ting som kan være lett å overse, men som er viktig for å forstå LOST.

 

Disse videoene er veldig innlysende, og kan anbefales på det varmeste.

 

(Her ligger recaps for hele sesong 4, første 2 episoder av sesong 1, teori om hva smokey er. Recaps for sesong 5 blir lagt ut etter hvert som episodene kommer ut)

 

LINK

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De som har skrevet manus og laget historien har gjort en sinnsyk jobb, og at de klarer å knytte løse tråder og holde spenningen oppe samtidig er så bra

 

Ja det er helt utrolig egentlig. Jeg lurer på hvor mye de egentlig visste før de startet hele serien, de må jo hatt hele opplegget klart fra dag 1. Enten det, eller så har de bare puttet inn noen rare gjenstander her og der og etterpå laget en historie til den :p Dyktig gjort uannsett

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja, han som lager disse videoene ble anklaget av noen bloggere(docarzt med flere) for å ha tatt materiale fra deres blogger, og lest det høyt i en av videoene uten å ha nevnt kildene sine. Ganske tragisk at noen kan påstå at de eier enerett på en teori fra et tvprogram.

 

Egentlig bunner det hele i sjalusi, fordi han som lagde videoene ble populær, og TV-Guide pleide å spørre han om hva han mente om statuen, Dharma, osv...

 

De gamle videoene er jeg usikker på om de noen gang kommer opp igjen. Trist, siden de var svært gjennomførte.

 

En annen gutt åpnet en annen konto LINK på Youtube, der smolesiuk/ Seanie B skal poste sine fremtidige recaps, om det blir noen... :(

 

Virker som om han kanskje har gått lei, spesielt etter alt det han har måttet gjennomgå. Han lager disse videoene tross alt på fritiden sin, uten noen som helst profitt.

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

Vel mye av anklagene til DocArzt støtter jeg fullt. Mulig han er sjalu og siden DocArzt var populær hos TV-Guide tilbake i den første og andre sesongen, muligens tredje og.

 

Men alikevel, plagiat er plagiat hvor mye du snur og vender på at det bare er en teori. Plagiat er plagiat, og det er mer enn nok grunn for å stenge ned youtube-kanalen hans. I tilegg har Dozarzt mange større Lost-fans sider i ryggen så det blir nesten å messe med mafiaen kan man si. :p

Lenke til kommentar

Nå kjenner ikke jeg til noen av bloggene til DocArzt eller andre for den saks skyld, men jeg vil nå tro at mange ivrige LOST-fans rundt om i verden har kommet opp med akkurat de samme teoriene selv uten å lese de på et eller annet forum. Det eksisterer jo ikke akkurat noe fasit her.

 

Uansett synd den ble stengt, jeg kom inn i en god rutine med å se hans videorecap fra forrige epsisode før jeg så den nye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...