dronjom Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 hm, vanskelig valg begge er gode og friske, men jeg svarer nok vannmelon for det har jeg ikke hjemme Hva slags steinsort vil du ha; Einstein eller Frankenstein? hm, vanskelig valg, begge er jo friske og fine tror jeg tar vannmelon for det er det ikke så ofte jeg spiser og jeg har det ikke hjemme Hva slags stein vil du ha; Einstein eller Frankenstein?
Balli Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 frankenstein (fordi jeg trur jeg er smartere xD ) ossen skjermkort 2x4870-1gb eller 1x4870x2 ?
Arne Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Det siste, siden du da senere ved behov kan kjøpe et til og kjøre crossfire. The Kooks eller Travis?
Balli Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 (endret) 10 vannscooter og bil eller scooter og båt ? Endret 6. mai 2009 av alexbalibander
Dammed Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 vannscooter og bil (selvsagt) alpine eller pioneer bil spiller?
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Anaal Nathrakh. Ligger i navnet. IKEA eller Skeidar/Bohus/whatever (ja, IKEA er riktig svar)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå