Gå til innhold

West Coast Riot i Gøteborg


wailer

Anbefalte innlegg

West Coast Riot slapp første banda i dag. ( i gøteborg)

 

Social Distortion

 

The Living End

 

Sick of it All

 

Raised Fist

 

The Bouncing Souls

 

Parkway Drive.

 

både social og the living end skal til skandinavia for første gang noen sine, for Social er det demmes 2. gang til europa bare og de har spillt siden 70 tallet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir spennende å se dette. Etter fjorårets fantastiske line-up og etter årets første slipp så virker jo dette lovende. En hyggelig pris er det også. :)

 

Jeg fikk ikke vært der i fjor på grunn av jobb, men dere som var der, hva anbefaler dere av transport og overnattingssteder? For meg er det aktuelt å reise via/fra Oslo.

Lenke til kommentar
Blir spennende å se dette. Etter fjorårets fantastiske line-up og etter årets første slipp så virker jo dette lovende. En hyggelig pris er det også. :)

 

Jeg fikk ikke vært der i fjor på grunn av jobb, men dere som var der, hva anbefaler dere av transport og overnattingssteder? For meg er det aktuelt å reise via/fra Oslo.

 

 

Jeg reiser fra Halden så er ikke så langt fra deg.

Hvis du ikke skal kjøre så går det busser og tog, det går også festivaler busser fra strømstad til West Coast riot (festival bussen er et veldig bra opplegg i sverige, går til alle litt større festivaler og konserter fra 60 steder i sverige)

 

Overnattings steder er det bare og velge et hostell eller hotell hvor dy syns prisen er grei.

 

De jeg skal reise sammen med vi er 12 stk, vi har leid en hytte et lite stykke utafor Gøteborg hvor vi blir fra Onsdag til søndag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...